Naslovna > Vijesti > Glasajte za „Gol sedmice“

Nagradna igra Nissan-a

Glasajte za „Gol sedmice“

Nissan u Bosni i Hercegovini objavljuje početak nagradne igre „Gol sedmice“ koja se održava u sklopu partnerstva Nissana i UEFA Lige Prvaka. To takmičenje ljubiteljima fudbala širom svijeta nudi priliku da glasaju za najljepše i najuzbudljivije golove postignute u najprestižnijem evropskom takmičenju fudbalskih klubova ...

Gol sedmice dio je Nissanovog četverogodišnjeg partnerstva s UEFA Ligom prvaka, a u Bosni i Hercegovini, započeće 7. novembra. Takmičenje će se odvijati na internet stranicama UEFA.com i Nissanovim stranicama namijenjenim UEFA Ligi prvaka. Roel de-Vries, potpredsjednik kompanije, šef marketinga, komunikacija i strategije u Nissanu, izjavio je: “U UEFA Ligi prvaka tokom takmičarske sezone učestvuju najbolji fudbaleri sa svih strana svijeta. Aktivnost Gol sedmice, omogućiće ljubiteljima fudbala da raspravljaju i odrede najljepše i tehnički najbolje golove iz svih utakmica UEFA Lige prvaka tokom takmičarskih sedmica, nudeći ekskluzivnu mogućnost prenošenja uzbuđenja s terena ljubiteljima fudbala na internetu.” UEFA Champions League Goal of the Week engineered by Nissan” prikazat će do pet najljepših golova sa svih utakmica održanih te sedmice, a izabraće ih UEFA-in žiri. Zaljubljenici fudbala moći će glasati od ponoći (SEV) svakog četvrtka nakon utakmica. Registrovani takmičari, učestvovaće u sedmičnim izvlačenjima s nizom zanimljivih nagrada.

 

Nissan je globalni automobilski sponzor UEFA Superkupa i UEFA Lige prvaka, s ugovorom koji pokriva period od 2014./2015. do 2017./2018. Taj događaj pojačava Nissanovo partnerstvo s najprestižnijim evropskim klupskim fudbalskim takmičenjem, nakon nedavne objave da su trostruki pobjednik UEFA Lige prvaka Andrés Iniesta i kapetan kluba Paris Saint-Germain i reprezentacije Brazila Thiago Silva postali Nissanovi ambasadori. Kao dva Nissanova nova „inženjera uzbuđenja” spomenuti igrači pomoći će kompaniji da uvede inovacije u doživljaj fudbalskih zaljubljenika, a usto će imati važnu ulogu u Nissanovoj novoj globalnoj marketinškoj kampanji.

 

Partnerstvo s UEFA Ligom prvaka još je jedan primjer Nissanove posvećenosti sportovima širom svijeta, što obuhvata i postojeća partnerstva Afričkog kupa nacija, Univerzitetskog takmičenja u američkom fudbalu, Kanadske fudbalske lige, sportskih ambasadora među kojima su i olimpijski pobjednici Usain Bolt i Sir Chris Hoy, odnosno partner Fondacije Heisman/Trofeja Heisman i službeni svjetski automobilski partner grupaciji City Football Group.
 

Datum objave: 10/11/2014
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook