Naslovna > Izdvajamo iz sadrzaja > Južnokorejski brendovi na trećem mjestu po prodaji u Evropi

Kia i Hyundai

Južnokorejski brendovi na trećem mjestu po prodaji u Evropi

Kia se u zadnje vrijeme može pohvaliti brojnim nagradama. Sportage je nedavno postao auto godine u Španiji i Grčkoj, EV6 na proljeće osvojio nagradu Evropski auto godine, dok je Niro finalista istog izbora za 2023. godinu...

Južnokorejski proizvođači automobila Kia i Hyundai su u novembru ostvarili izuzetan rezultat – ukupno su se plasirali na treće mjesto među svim automobilskim grupacijama. Po podacima Evropskog udruženja proizvođača automobila (ACEA) su dvije sestrinske južnokorejske marke grupacije Hyundai Motor Group u jedanaest mjeseci ove godine u Evropi ukupno prodale 986.860 vozila što je 4,6 % bolje nego u jednakom periodu lani.

 

 

 

 

Uprkos dugotrajnoj globalnoj nestašici čipova Kia je do decembra u Evropi prodala rekordna 509.193 vozila, a Hyundai Motor malo manje i to 477.667 vozila. Ispred korejskih divova plasirali su se grupacija Volkswagen sa 2,52 miliona prodatih vozila i drugoplasirani Stellantis sa 1,89 miliona vozila. Za očekivati je da će se ukupni tržišni udio obje korejske marke, koji je do kraja novembra iznosio 9,7%, do kraja godine povećati i premašiti prošlogodišnjih rekordnih 10 %.

 

 

Nesumnjivo je jedan od razloga za uspjeh Koreanaca i izgradnja fabrika u Evropi. Kia je krajem 2006. godine otvorila fabriku u Slovačkoj (Žilina), slijedio je Hyundai Motor s 2008. godine postavljenom fabrikom u Češkoj (Nošovice). U Kijinoj fabrici kapaciteta 330.000 vozila godišnje prave se model Sportage, koji je najprodavaniji model Kije u Evropi, te model Ceed u čak četiri izvedbe karoserije (Ceed, Ceed SW, ProCeed, XCeed).

Datum objave: 23/12/2022
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook