ovi Kia cee’d, predstavljen juna ove godine, pobijedio je u kategoriji vanjskog izgleda, a cee'd je zaslužio i poseban pomen zbog značajnih inovacija na području dizajna unutrašnjosti. Osim toga stručni žiri je za najbolji koncept proglasio Kia GT. Sportski kupe s pogonom na zanji par točkova inače je svoju premijeru doživio prošli septembar na salonu u Frankfurtu. Automotive Brand Contest, osnovan 2011. godine, postao je međunarodno priznato takmičenje otvorenog tipa namijenjeno svim kompanijama u automobilskoj industriji i njihovim partnerima s područja dizajna i komunikacije brenda.
Ukupno je 16 kategorija, koje pokrivaju dizajn vozila, dijelova i dodataka, tehnologije i ostalo. Druga generacija modela cee’d - Kijinog evropskog prodajnog bestselera - predstavlja vozilo s karakteristikama kupea, ali istovremeno nudi i prostranost i praktičnost hečbeka. Atraktivan vanjski izgled zaokružuju hromom oivičene velike staklene površine i mišićaste crte maske motora. Odličnost se nastavlja u unutrašnjosti s ergonomskom, ka vozaču usmjerenom centralnom konzolom i kvalitetnim materijalima, a sve je poduprto sa Kijinom revolucionarnom 7-godišnjom garancijom. Dizajnere su kod nastanka koncepta GT inspirisali grand toureri iz 70. godina prošlog vijeka i kombinuje mišićaste proporcije sa savremenom, elegantnom unutrašnjošću. To nudi uvid u Kijinu dizajnersku filozofiju bliske budućnosti. Svečana dodjela priznanja pobjednicima biće održana 27. septembra 2012. godine na salonu automobila u Parizu, kada je predviđen 1. novinarski dan i tzv. dizajnerska noć. Kia Motors je na rošlogodišnjem takmičenju Automotive Brand Contest osvojila više nagrada – “najbolji od najboljih” (Best of the Best) u kategoriji dizajna brenda, dok su modeli Sportage, Rio i Optima pobijedili u kategoriji vanjskog izgleda.