Kijin šef razvoja sportski orijentiranih modela, Albert Bierman, najavio je širenje ponude GT modela na većini svjetskih tržišta. Na taj se način kupcima žele približiti modeli sa više sportskog karaktera. Naravno, uz GT oznaku dolazi niz dizajnerskih detalja čime se postiže potreban odmak od ostalih modela.
Prvi u nizu dolazi model Optima GT. On će biti pokretan 2.0 litrenim turbo benzinskim motorom izlazne snage 245 KS. Uz veću snagu dolazi nešto tvrđe podešen ovjes te drugačija kalibracija elektronike. Uz već pomenute dizajnerske detalje na vanjskoj strani karoseriji i unutrašnjost će biti adekvatno obogaćena raznim detaljima koji će putnicima jasno stavljati na znanje da se voze u modelu sa oznakom GT.
Ubrzo poslije Optime GT u prodajne salone stiže model Rio GT čije će performanse biti sasvim dovoljne za ulazak u ring sa Ford Fiestom slične namijene.
Slijedom događaja kupcima će se ponuditi i Sportage GT ali tek poslije analiziranja tržišta. Prvi podaci otkrivaju da bi Sportage GT bio veoma zanimljiv širokom krugu kupaca.
Neka konstrukcijska rješenja bit će preuzeta iz Hyundaijeve ''N'' divizije zadužene za razvoj sportskih modela. Usprkos tome bit će više nego dovoljno razlike među sestrinskim modelima koji će zadovoljiti razne profile kupaca.