Električno vozilo i minus na termometru i nisu najsrećnija kombinacija. Naprotiv, vozila pokretana baterijama „ne vole niske temperature“. Ukratko to je zaključak studije koju je uradila njemačka Dekra – kompanija za testiranje i certificiranje. Dekra je simulirala ljetne i zimske vremenske uslove na Citorenu C-Zero EV. Na temperaturi od 22 stepena C-Zero ima autonomiju od 138 km.
Na minus 5, C-Zero je u mogućnosti prevaliti samo 65 km, što je polovina od autonomije koju automobil ima u ljetnim danima. „Jasno je da na temperaturama karakterističnim za ljeto, električna vozila mogu ostvariti deklarisanu autonomiju, no kada temperatura ide ka dole, smanjuju se i performanse vozila, odnosno njegov najveći domet“ – rekao je Andreas Richter, vođa projekta. Još jedan podatak govori o neujednačenosti performansi električnih vozila na različitim temperaturama. Stručnjaci su došli do saznanja da u ljetnim danima 56 % energije iz baterija dođe do kotoča, a u zimskim danima taj procenat je 22 %.