Argentinske vlast su obavezala uvoznike u tu zemlju da u punoj mjeri kompenzuju trgovinski deficit izvozom, saopštili su iz BMW-a. Početkom ove godine BMW je prekršio ovo pravilo o uvozu automobila pa su se obavezali da će iz te zemlje izvoziti autodijelove, kožu, rižu i druge poljoprivredne proizvode kako bi dobili mogućnost da ponovo uvoze u svoju zemlju. Ista sudbina zadesila je i MINI, a sve je verifikovano sporazumom postignutim u prošlom mjesecu.
Dakle BMW će iz Argentine zvanično izvoziti rižu, a takvo što se očekuje naredne godine. Argentinci su BMW-u dali mogućnost da biraju: ili izvoz riže ili izgradnja fabrike za domaće tržište. U BMW-u su ostali privrženiji Brazilu gdje imaju svoju proizovdnju.
A da se argentinci ne šale, svjedoče i drugi primjeri. Kako bi zadržao plasman na argentinskom tržištu, njemački proizvođač sportskih automobila Porsche, izvozi iz Argentine lokalno vino i maslinovo ulje ukupne vrijednosti osam miliona dolara.
Južnokorejski Hyundai iz Argentine izvozi orahe, a japanski Mitchubishi mineralnu vodu.Na nova argentinska pravila igre pristalo je 17 proizvođača automobila. U sličnoj situaciji našle su se i kompanije drugih industrijskih sektora, pa tako proizvođač sportske opreme i obuće Adidas iz Argentine izvozi namještaj.