Naslovna > Izdvajamo iz sadrzaja > Na Trebeviću digitalno mapirano 44 kilometra staza i obnovljena penjačka ferata

Porsche BH

Na Trebeviću digitalno mapirano 44 kilometra staza i obnovljena penjačka ferata

Danas je na Trebeviću obilježen završetak projekta označavanja i digitalnog mapiranja pješačkih i planinarskih stazakojeg su realizovali KJU za zaštićena prirodna područja kao stručni mentor, XTime Agency kao idejni kreator projekta i aplikacijskog rješenja te GSS Trebević, PD Istočno Sarajevo i PSD Trebević Sarajevo…

Projekat su u svojim obraćanjima podržali Anja Margetić, dogradonačelnica Grada Sarajeva, Ognjen Sladoje, Šef kabineta Gradonačelnika Istočnog Sarajeva, Osman Delić ispred KJU za zaštićena prirodna područja i Slavko Bojanić ispred Turističke zajednice Jahorina-Istočno Sarajevo. Simbolički su na događaju projekat ozvaničili JP Sarajevo Sarajevska žičara te glavni sponzori i finansijeri projekta Vienna osiguranje VIG, Porsche BH i Sparkasse Bank. Kroz projekat je izvršeno mapiranje i fizičko označavanje 44 kilometara staza na Trebeviću, 5 planinarskih i 6 šetačkih/turističkih staza sa adekvatnim oznakama, sa info totemima i panoima te dodatnim odmaralištima. Osim toga, mape su dostupne u digitalnoj formi kroz mobilnu aplikaciju Trebević Outdoor Routs besplatno dostupnu za mobilne uređaje. Fizičke oznake staza i aplikacija će izletnicima i planinarima od sada omogućavati ugodnije i sigurnije kretanje na olimpijskoj planini, lakše snalaženje, te će u aplikaciji pronaći i informacije o zanimljivim lokacijama poput planinarskih domova, restorana, smještaja kao i kontakata Gorske službe spašavanja u slučaju nepredviđenih situacija. Osim samog označavanja, u toku je i završna faza izrade nove Via Ferrate na Bijelim stijenama sa 30 metarskim visećim mostom koja će biti atraktivna kako za iskusne penjače tako i za početnike.

 

 


Prepoznavši značaj ovog projekta za regiju Sarajeva i bh. zajednicu, sponzori Sparkasse Banka, Porsche BH i Vienna osiguranje VIGsu usmjerile značajna sredstva u njegovu realizaciju. „Porsche BH u kontekstu svoje društvene odgovornosti i kontinuirane podrške široj društvenoj zajednici u poseban fokus stavlja odgovornost prema okolini. Cilj nam je ukazati na to da se pitanjima čiste životne sredine ne možemo i ne trebamo baviti isključivo u periodima kada problem nastupi, kao što je to slučaj npr. sa zagađenjem vazduha u zimskim mjesecima. Kao i na svim drugim poljima, bitan je kontinuitet i proaktivno djelovanje. Kao kompanija djelujemo u okviru automobilske branše, a poznato je da transportni sektor značajno doprinosi emisijama štetnih gasova u atmosferu. Pored podržavanja projekata poput ovoga, naš način i put da doprinesemo poboljšanju ekološke situacije i utičemo pozitivno na podizanje svijesti o temama bitnim za ekologiju, jeste da pratimo strategiju Volkswagen koncerna. Stoga ubrzanim koracima djelujemo ka osiguranju boljih preduslova za plasman i korištenje električnih vozila u BiH“, izjavio je Ismir Omeragić ispred Uprave Porsche BH.

 

 


„Tri električna vozila iz tri različita brenda koja naša kompanija zastupa smo i danas u sklopu ovog projekta prezentovali na lokalitetu Trebevića (Seat Tarraco Plug-In hibrid, te potpuno električne modele Volkswagen ID.3 i Porsche Taycan). Time želimo pokazati da električna vozila već postepeno postaju naša svakodnevnica, a dio su svjetske transformacije automobilskog biznisa jer električna vozila pružaju brojne benefite ne samo kupcima već mogu značajno doprinjeti i smanjenju aero zagađenja“, dodao je Omeragić.

Datum objave: 24/06/2021
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook