Naslovna > Koenigsegg > Agera > Najava novog automobila Koenigsegg
FOTO GALERIJA (22)

Koenigsegg Automotive AB

Najava novog automobila Koenigsegg

Christian von Koenigsegg je potvrdio da se već radi na novom automobilu koji bi trebao zamijeniti postojeći model Agera RS.

”Radimo na zamjeni za Ageru RS a Regera je najbolji automobil za normalnu cestovnu upotrebu koji možemo izgraditi”, izjavio je Christian. Najavljeni automobil bi trebao biti još ekstremniji nego Agera RS, i bez obzira na to što još ne postoji kao fizički već virtualni model, neki tehnički podaci su već dostupni. Potvrđeno je da neće biti hibridni automobil nego će biti ugrađen poznati benzinski V8 twin-turbo motor. Christian kaže da je struktura postojećeg agregata odlična i dozvoljava povećanje snage i maksimalnog broja obrtaja, pa je uz planirano olakšavanje šasije to već dovoljna osnova za razvoj novog automobila. Prema svemu navedenom, radi se o automobilu koji će biti više trkaći nego cestovni, a za očekivati je i rušenje pokojeg rekorda koji je postavila Agera RS.

 

 


Dvije specijalno izrađene Regere


Što se tiče Regere, Koenigsegg Automotive AB je povećao proizvodnju ovog 1500 KS snažnog hyper-GT hibrida i skratio vrijeme isporuke sa 4 na dvije godine, a ovog ljeta zapošljavaju još 200 radnika u novom pogonu. Planirana proizvodnja svih 80 primjeraka je već rasprodana. Ali to nije razlog da Koenigsegg ne ponudi Regeru u dvije posebno izrađene varijante za Geneva Motor Show. Prva varijanta je svijetla Regera Ghost sa promjenjenim prednjim spojlerom i zadnjim usmjerivačima zraka i sve zajedno je aerodinamički  dizajnirano da uz pomoć aktivnog zadnjeg spojlera poboljšava downforce silu. Unutrašnjost je presvučena narandžasto-crnom kožom i poliranim karbon-fiber elementima. Druga Regera je Regera d’Elegance i na njoj nema ovih aerodinamičkih dodataka, ali je zato karoserija od karbon-fibera nijansirana specijalnom plavom bojom, dok je u unutrašnjosti plavo-zelena kombinacija kože. Oba modela leže na Tresex karbon-fiber naplacima a zajednička je i pogonska jedinica. Regere su opremljene 5.0 litarskim twin-turbo V8 benzinskim agregatom i dodatnim F1 style specijalnim baterijskim modulom (spominje se saradnja sa kompanijom Rimac), a ovaj sistem ima deklarisanu snagu od 1479 KS i obrtni moment od svemirskih 2000 Nm. Kompleksni Direct Drive pogonski sistem snagu prenosi na zadnje točkove, pa su ovako motorizovane Regere sposobne za međuuubrzanje od 150 do 250 km/h 100 km/h za samo 3.2 sekunde!  Brzinu od 400 km/h dostižu za manje od 20 sekundi, a ova dva specijalna modela su izrađena u čast 25 godina postojanja kompanije Koenigsegg Automotive AB.

Datum objave: 07/03/2018
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook