Naslovna > Izdvajamo iz sadrzaja > Nedostaci materijala utiču na prodaju

Audi

Nedostaci materijala utiču na prodaju

Njemački proizvođač automobila zabilježio je pad proizvodnje u trećem kvartalu ove godine, prije svega zbog nestašice poluprovodinka i mikročipova, međutim na godišnjem nivou zabilježen je porast u odnosu na prošlu godinu...

Pogoršanje krize na svjetskom tržištu doprinjelo je da Audi u trećem tromjesečju ostvari pad od čak 23.8% u odnosu na isti period prošle godine. Kako god i pored nešto lošija tri prethodna mjeseca kompanija je uspjela da u toku ove godine, za sada, ostvari bolje rezultate prodaje od 13.5 % u odnosu za period od prvih 9 mjeseci prošle godine. Tako je tokom vrlo uspješne prve polovine godine, uz proteklo tromjesečje, ukupno isporučeno 1.347.637 novih automobila, a ostaje da se vidi kakvi će ukupni rezultati biti do kraja godine. Prvih 9 mjeseci pokazali su da je Audi u odnosu na isti period prošle godine zabilježio rast prodaje na pojedinačnim tržištima Evrope, Kine i SAD u iznosu od, redom 11.7%, 9.9% i 31.2%.

 

 

 

 

 

Takođe kao što je slučaj sa gotovo svim proizvođačima ove godine, zabilježen je rast prodaje električnih vozila. Tako je u ovom periodu tekuće godine isporučeno 52.774 novih e-vozila, što je za oko 50%  više u odnosu na prošlogodišnji rezultat od oko 35.000 prodanih jedinica. U ovoj kompaniji planiraju da nastave povećavati ponudu i proizvodnju automobila sa električnim pogonskim sklopovima, a dugoročni planovi predviđaju potpuni prestanak proizvodnje vozila sa SUS motorima do 2033. godine. Prihod u pominjanom vremenskom periodu Audi grupacije iznosi 40.375 milijardi eura, a uspješnost prodaje u nastavku godine, ali i naredne sezone, zavisiće od stanja dostupnosti neophodnih materijala na svjetskom tržištu.  

Datum objave: 03/11/2021
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook