Naslovna > Izdvajamo iz sadrzaja > Nissan uložio velika sredstva u marketing

Nissan

Nissan uložio velika sredstva u marketing

Nissan je uložio 250 miliona dolara u sponzorstvo na Olimpijskim igrama u Riu.

Član Alijanse Nissan-Renault uložio je ogromna sredstva kako bi dobio epitet glavnog sponzora Olimpijskih igara u Riu čije je održavanje u toku.
Velika sredstva otišla su za promociju Nissan kao branda ali i predstavljanje novog modela Nissan Kicks čija će proizvodnja ubrzo početi. Mjesto promocije nije slučajno odabrano budući da će se proizvodnja Kicksa odvijati u Južnoj Americi.
Sportski elegantan crossover osmišljen je uz pomoć kompanije čije je sjedište u Riu. Za sada se zna da će Kicks biti opremljen sa 4 kamere koje će znatno olakšavati kretanje po zagušenim ulicama kakvih u Južnoj Americi ne nedostaje.

 


U sljedećih 12 mjeseci Nissan planira prodati 50.000 Kicksa u Južnoj Americi. Planovi tu ne staju jer se zajedno sa Renaultom planira rast prodaje od 50%.
Samim tim ulaganje od 250 miliona dolara je opravdano jer će se na taj način podići svijest o Nissanu kao brandu. Organizatorima Olimpijskih igara na raspolaganje je stavljeno čak 4.200 automobila što je impozantna brojka. Obzirom da svako vozilo svakodnevno kruži ulicama Ria mogu se smatrati kao odlična pokretna reklama.

Datum objave: 10/08/2016
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook