Naslovna > Automobili > Peugeot > 308 > Novi srcelomac
FOTO GALERIJA (9)

Vozili smo – Peugeot 308 CC

Novi srcelomac

Za nastupajuću ljetnu sezonu Peugeot je ponudio veoma lijep, bogato opremljen i tehnički dotjeran kabriolet, koji nudi nesvakidašnji doživljaj u vožnji bez krova...

Prvo proljećno sunce na naše ulice je izamamilo mnoštvo dvotočakaša, nakon kojih se zarulao i pokoji kabriolet sa stidljivo spuštenim krovom. I motociklistima i ljubiteljima kabrioleta u krvi je ovisnost o vožnji sa vjetrom u kosi, ovisnost koju je teško opisati riječima, ali puno lakše osjetiti. Nešto slično osjetili smo za upravljačem jednog od najljepših kompaktnih kabrioleta današnjice Peugeota 308 CC, u okviru međunarodne novinarske prezentacije, koja je početkom maja održana u Hrvatskoj, tačnije u gradu Dubrovniku. Rodonačelnik klase coupe-cabrioleta, koji je CC koncept primjenjivao na svojim modelima još tridestih godina prošlog vijeka, vratio je osmijeh na lica ljubitelje kabrioleta. Izgled 308 CC u osnovi se snažno oslanja na klasičnu Peugeotovu 308-icu, ali samo do pola. Iza vozačkog sjedišta 308 CC je u tehničkom smislu potpuno drugačiji automobil, u čije konstruisanje je uloženo puno truda, što se u vožnji i osjeti.

 

 

 

 

 

U dizajnerskom smislu 308 CC je nastao preuzimanja osnove od serijskog modela sa neophodnim korekcijama, koje je zahtijevala ugradnja sklopivog krova. Rezultat takvog pristupa je automobil elegantne forme, koji jednako plijeni pažnju posmatrača kako sa podignutim tako i sa spuštenim krovom. Veoma atraktivan je i zadnji kraj vozila sa dvodijelnom plastikom zadnjeg branika i difuzorima zraka, koji osim estetske imaju i funkciju stabilizovanja automobila pri velikim brzinama. Sliku upotpunjuje nekoliko modela atraktivnih alu-naplataka. Nasljednik 307 CC, kao i njegov prethodnik, dolazi sa potpuno automatskim sklopivim krovom, koji se spušta i nestaje u prtljažniku za samo dvadesetak sekundi, uz inovativnu funkciju praćenja njegovog spuštanja pomoću grafike na centralnom displeju. 

 

Benzinski motori
1,6 VTi 120 KS, 160 Nm, ručni 5, 12,5 s, 195 km/h
1,6 THP 150 KS, 240 Nm, ručni 6, 9,8 s, 215 km/h
1,6 THP 140 KS, 240 Nm, auto 4, 11,6 s, 205 km/h

 

Čitava operacija izvodi se nevjerovatno preciznim automotizmom, koji će, ukoliko krov sklapate na prometnom mjestu, bez dvumljenja privući pažnju prolaznika i slučajnih posmatrača. Čitava operacija djeluje još uvjerljivije ukoliko se nalazite za upravljačem ovakvog automobila, koji je prvenstveno namijenjen klijenteli dubokog džepa i istančanog ukusa, koja zna da kupovinom Peugeota 308 CC dobija puno više od automobila. Od modernih detalja koji su svoje mjesto našli na 308 CC najviše se ističu zadnja svjetla u LED tehnologiji te prednja sjedala sa integrisanim naslonjačem za glavu u kojem se nalaze ventilatori za distribuciju toplog zraka oko vozačevog vrata Airwave sistem, rješenje koje se već primjenjuje kod elitnih Mercedesovih kabrioleta. Veoma koristan dodatak posebno u trenucima kada se automobil bez krova vozi u jutranjim satima ili po hladnijem vremenu. 

 

Dizelski motori
1,6 HDi FAP 112 KS, 270-285 Nm, ručni 6, 12,2 s, 192 km/h
2,0 HDi FAP 140 KS, 320-340 Nm, ručni 6, 10,8 s, 208 km/h
2,0 HDi FAP 136 KS, 320-340 Nm, automatik 6, 11,8 s, 202 km/h

 

Enterijer je identičan kao i kod serijske 308-ice, kvalitetan i perfektno obrađen, ali sa puno, puno bogatijom opremom, iz koje izdvajamo odlično profilisana grijana kožna sjedišta, inteligentni klima-uređaj, te štitnike od udara vjetra... Za pokretanje novog 308 CC ponuđena su četiri motora, koji se kombinuju sa šestostepenim manuelnim ili petostepenim automatskim mjenjačem. 1.6-litarski THP turbo benzinac sa direktnim ubrizgavnjem goriva, zavisno od izvedbe razvija 140 (automatik) odnosno 150 KS, 1.6-litarski HDi nudi 112 KS, dok dvolitarski HDi ima 140 odnosno 136 KS (sa FAP filterom). Početak prodaje 308 CC na bh. tržištu najavljen je za jun mjesec po cijeni od oko 45.000 KM za početni model.

Datum objave: 22/05/2009
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook