Naslovna > Izdvajamo iz sadrzaja > Objavljen put razvoja softverski definisanih vozila

Hyundai Motor Grupa

Objavljen put razvoja softverski definisanih vozila

Dok se Grupa upušta u novi izazov transformacije mobilnosti i zadovoljavanja potreba kupaca u budućnosti, takođe će nastaviti razvijati svoje nagrađivane modele kako bi zadovoljila potrebe kupaca danas. Privlačnost ponude Grupe za kupce dosljedno je potvrđivana nizom nagrada koje su kritičari i mediji širom svijeta dodijelili EV modelima brenda Hyundai, Kia i Genesis...

Hyundai Motor Grupa objavila je novu globalnu strategiju koja će transformisati sva vozila u softverski definisan do 2025. godine. Strategija je prezentovana putem globalnog online događaja. Nova era će pružiti kupcima slobodu da daljinski unaprijede performanse i funkcionalnost svojih vozila bilo gdje u bilo koje vrijeme. "Transformacijom svih vozila u softverski definisana vozila do 2025.godine Hyundai Motor Group-a će u potpunosti redefinisati koncept automobila i preuzeti vodstvo ulaskom u nikad prije doživljeno doba mobilnosti", rekao je Chung Kook Park, predsjednik i voditelj Odjel za istraživanje i razvoj, Hyundai Motor Group-e. Od 2023. godine nova vozila će biti opremljena OTA softverom koji će omogućiti klijentima da drže svoja vozila ažurirana. Ova promjena neće se samo odnositi na električna vozila već i vozila sa unutrašnjim sagorijevanjem. Svi segmenti vozila će evoluirati u softverski definisane do 2025. godine. Klijenti će moći daljinski da unaprijede funkcionalnost i performanse bez posjete servisnom centru. S obzirom na to da će se vozilo moći konstantno unaprijeđivati, njegova rezidualna vrijednosti će biti povećana. Grupa će sljedeće godine takođe ponuditi usluge FoD (Dodatak na zahtjeve), što će kupcima dati mogućnost odabira i kupovine funkcija i dodataka koji zadovoljavaju njihove potrebe i ukuse, te pružaju slobodu stvaranja vozila koja najbolje odgovara njihovom životnom stilu.

 

 

 

 

Grupa planira značajno smanjiti vrijeme potrebno za sve procese masovne proizvodnje, uključujući planiranje, dizajn i proizvodnju, razvojem zajedničke hardverske i softverske platforme za vozila. To će omogućiti dijeljenje komponenti vozila u različitim segmentima vozila, što će dovesti do efikasnijeg razvoja vozila i smanjenja troškova. Grupa će takođe predstaviti vozila 2025. temeljena na svoje dvije nove EV platforme, eM i eS. Nove EV platforme biće stvorene pod Grupnim sistemom integrisane modularne arhitekture (IMA). eM platforma razvija se posebno za električna vozila u svim segmentima i omogućiće 50 posto poboljšanje dometa vožnje s jednim punjenjem u poređenju sa trenutnim električnim vozilima. eM platforma se takođe razvija kako bi podržala tehnologiju autonomne vožnje 3. nivoa ili čak višeg i dodatke ažuriranja OTA softvera. Grupna eS platforma biće razvijena kao EV 'skateboard' isključivo za namjenska vozila (PBV), s potpuno fleksibilnom strukturom kako bi zadovoljila B2B zahtjeve i pružila rješenja po mjeri za kompanije koje posluju u isporuci i logistici.

 

 

“Hyundai Motor Group će 2025. predstaviti vozila s dvije vrste platformi: eM, platforma namijenjena putničkom EV-u; i eS, ekskluzivna platforma za namjenska vozila,” rekao je Paul Choo, izvršni potpredsjednik voditelja razvojnog centra za elektroniku i zabavu Hyundai Motor Group. "Ove nove platforme razvijaju se u okviru Hyundai Motor Group 'Integrisane modularne arhitekture', što će dovesti do daljnje standardizacije i modularizacije ključnih komponenti električnih vozila, kao što su baterije i motori, istovremeno nudeći prednosti u drugim segmentima osim električnih vozila."

 

 

Grupna integrisana modularna arhitektura olakšaće standardizaciju i modularizaciju ključnih komponenti električnih vozila. Standardizacijom baterija i električnih motora, na primjer, koji se trenutno razlikuju za svaki model EV-a, Grupa će fleksibilno primijeniti zajedničke komponente za svako vozilo, čime će učinkovito proširiti svoju ponudu. Infotainment i napredni sistem asistencije vozaču (ADAS) koje Grupa već masovno proizvodi su trenutno u procesu unaprijeđivanja funkcija sa predstavljanjem posljednje tehnologije integrisane kontrole.  Interno razvijeni operativni sistem za povezivanje automobila (ccOS) pokazaće se ključnim za ambiciju Grupe da preuzme vodstvo u pružanju transformativnih rješenja za globalnu mobilnost. Softverska platforma ccOS može se primijeniti na sve kontrole i može maksimizirati performanse hardvera kroz izuzetno visoku kompjutersku snagu. Za efikasno prikupljanje i obradu velike količine informacija koje generišu povezani automobili, potrebni su poluvodiči za obradu informacija visokih performansi zato Grupa radi sa kompanijom NVIDIA, vodećim u umjetnoj inteligenciji.

 

 

NVIDIA pruža vodeću svjetsku tehnološku snagu u umjetnoj inteligenciji, kompjuterskom učenju, grafičkoj spoznaji i obradi, a kompanija NVIDIA DRIVE® platforma visokih performansi omogućuje obradu podataka velikih razmjera ultrabrzom brzinom. Grupa je 2015. godine potpisala ugovor o tehnološkom razvoju sa kompanijom NVIDIA i provodi istraživanje za primjenu tehnologije povezanih automobila na komercijalizirana vozila masovne proizvodnje. Na temelju svojih integrisanih kontrola i interne softverske platforme, Grupa takođe značajno jača svoju konkurentnost u tehnologiji autonomne vožnje. Napredni operativni sistem ccOS Grupe podržavaće softversku tehnologiju potrebnu za ultra-brzu analizu i obradu podataka, koji osiguravaju goleme mogućnosti prikupljanja podataka tehnologije kao što su senzori unutar kamera i radari. Treća generacija integrisanih kontrola postaće osnova za širenje masovne proizvodnje Grupe vozila s autonomnom vožnjom nivoa 3, kao i komercijalizaciju nivoa autonomne vožnje nivoa 4 i 5 u dogledno vrijeme.

 

 

Platforma Grupefokusiraće se na tehnologiju koja može identifikovati kako se generišu podaci u svakoj fazi životnog ciklusa vozila, uz selektivno prikupljanje i analizu potrebnih podataka za pružanje vrijednih usluga kupcima. Podaci prikupljeni putem kontrola visokih performansi vozila kontinuirano će se obrađivati i analizirati tehnologijom učenja kako bi se osigurala optimalna brzina i efikasnost. U tu svrhu Grupa stalno jača svoje kadrovske i resursne sposobnosti kako bi brzom i stabilnom obradom velikih količina podataka omogućila stvaranje vrijednih informacija i usluga. Uz desetke hiljada povezanih automobila širom svijeta, podaci će se skupljati iz više dodatnih izvora, kao što su saobraćajni znakovi, infrastruktura i karte satelitske navigacije.  Grupa predviđa budućnost u kojoj će se paradigma industrije mobilnosti potpuno transformisati, na način da će ljudima omogućiti da uživaju u udobnom, besprijekornom putovanju, čak i ako ne posjeduju automobil. Srednjeročna do dugoročna strategija Grupe uključiće novu dimenziju usluga mobilnosti, a softver će biti temeljna tehnologija. "Pod 'kretanjem' mislimo na više od pukog kretanja između lokacija. Govorimo o cijelom putovanju od kraja do kraja, od napuštanja kuće i susreta s prijateljima, do stvari kao što su punjenje, kupovina, jelo i konačno povratak kući,” objasnio je Chang Song, predsjednik i voditelj Transportation-as-a -Service (TaaS) odjeljenja Hyundai Motor Group-e. “Softverski definisana mobilnost pružiće holističko korisničko iskustvo temeljeno na podacima o mobilnosti i umjetnoj inteligenciji koja razumije korisničke namjere i kontekst. Hyundai Motor Groupa je otkrila tehnološke koncepte, strategije i buduće scenarije vezane uz softverski definisana vozila koja će poduprijeti srž buduće mobilnosti,” rekao je Chung Kook Park, predsjednik i voditelj Odjeljenja za istraživanje i razvoj Hyundai Motor Group-e. “Naš holistički pristup osnažiće Hyundai Motor Group-u da predvodi transformaciju u paradigmi mobilnosti. Dok tehnološke inovacije prenosimo iz mašte u stvarnost, Hyundai Motor Group-aće otključati budući potencijal automobila i otvoriti nove mogućnosti za ponovno pisanje korisničkog iskustva i pružanje novog načina života, ispunjenog smislom i vrijednošću.”
 

Datum objave: 20/10/2022
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook