Naslovna > Tehnika > Passion for life

Renaultov inovativni pristup

Passion for life

Paralelno sa lansiranjem novog Espacea, Renault je pokrenuo novi korporativni slogan ''RENAULT – Passion for life'' (Strast za životom). Ovaj potpis ilustruje svježi pristup u dizajniranju automobila pokrenut 2012. godine, a takođe potvrđuje Renaultovo obećanje i vjeru u proizvodnju kvalitetnih i ujedno atraktivnih vozila koja korisnicima kroz niz inovacija čine svakodnevni život lakšim ...

U dugoj tradiciji francuske marke Renault automobili još od nastanka kompanije kreirani su pod opaskom inovativnosti, genijalnosti, modularnosti i udobnosti.  Od 2012. godine taj sastavni dio DNK marke kombinovan je sa većom odlučnošću da se emotivnije povežu sa svojim korisnicima. Ovakav pristup je od opšteg značaja za revitalizaciju dizajna automobila sa opipljivim pokazateljima predanosti senzualnim, privlačnim i atletskim linijama viđenim na modelima: Clio, Captur, Twingo, Kadjar i sada na novom Espaceu. 

 

Novi slogan ''RENAULT – Passion for life'' takođe naglašava napore Renaultovih inžinjera i dizajnerskih timova koji temeljito prate korisnike i njihove svakodnevne životne navike u težnji da im se kreiraju kvalitetni automobili, čije genijalne inovacije su dostupne iz dana u dan. Takvi primjeri uključuju multimedijalni sistem R-Link 2, automatski sklopiva sjedišta kod modela Kadjar ili Multi-Sense sistem dostupan na modelu Espace. ‘’Naš novi potpis marke  ''RENAULT – Passion for life'', duboko reflektuje transformaciju pokrenutu sa modelom Clio’’, rekao je Michael van der Sande, viši potpredsjednik globalnog marketinga.

 

''Više od samih riječi, slogan je zalog našim klijentima da će Renault nastaviti sa svojom metamorfozom, što će rezultirati potpunom obnovom game vozila. Osim što je dizajniran sa strašću od strane naših inžinjerskih i  i dizajnerskih timova, naši novi modeli moraju učiniti živote naših kupaca lakšim i ugodnijim svaki dan."

 

Pored Renaultovog novog slogana, grafički identitet marke je takođe osvježen i redizajniran od strane vlastitih timova iz odjela Korporativnog dizajna. Ova evolucija obuhvata cjelokupni marketinški portfolio kompanije, uključujući audio i video materijale (TV spotove, print oglase, postere, radijske oglase itd) web stranice, izlagačke štandove, specijalne događaje, robne rekvizite i odjeću.

Datum objave: 28/05/2015
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook