Za razliku od prethodnog puta, PSA u Americi neće biti prisutan sa svojim tradicionalnim automobilskim markama (Peugeot i Citroen), već sa luksuznim brendom DS, koji će se izdvojiti iz Citroena.Izvršni direktor DS-a, izjavio je u intervjuu datom magazinu Autonews Europe da bi ta premijum marka trebalo da stigne u SAD nakon 2020. godine. Ekspanzija na američko tržište dio je strategije koja predviđa da DS postane poseban globalni brend, u okviru kompanije PSA. Prvi koraci na tom putu načinjeni su jačanjem ove automobilske marke u Kini.
Peugeot se povukao sa tržišta SAD 1991. nakon veoma loše prodaje modela 405 u toj zemlji. Citroen je odsutan još duže, s obzirom da je organizovana prodaja prestala 1974, mada je početkom devedesetih u Sjedinjene Države stigao manji broj primeraka modela XM. Među modelima koji će stići u salone poslije 2020. biće naslednici aktuelne generacije Citroena DS3, DS4 i DS5, kao i limuzina DS 5LS i krosover DS 6WR, koji su dostupni u Kini. U planu je i novi produkcijski model čiji će dizajn biti zasnovan na konceptu DS Divine, koji je imao premijeru na sajmu automobila u Parizu.