Jedan od modela naručio je bivši vozač Formule 1 Emerson Fitipaldi te je po njemu automobil dobio oznaku Fitipaldi EF7. Drugi model naručio je investitor Hybrid Kinetic Gropu sa sjedištem uz Hong Kongu. U svijetu autoindustrije relativno nova kompanija ima za cilj: razvoj, proizvodnju i marketing vezan za energetski efikasna vozila i njihovih pojedinačnih komponenti.
U ovom trenutku ni Pininfarina kao realizator narudžbe ni HKG kao investitor ne otkrivaju pojedinosti ni one vezane za dizajn kao ni one u kojima se pominje tehnologija.
Jedino je što se sa sigurnošću zna limuzinski oblik karoserije te da će unutrašnjost biti ugodna i bogato opremljena. Pogon će biti jedan od ''alternativnih'', ma šta to značilo. Ipak ne treba biti pretjerano vidovit pa zaključiti da će se raditi o EV vozilu visokih performansi.
Zahvaljujući prvenstveno kineskim ivestitorima sudio Pininfarina doživljava drugu mladost. Naime, nije nikakva tajna da je Pininfarina posljednjih 3-4 godine prolazio kroz teško razdoblje kojem je, izgleda, došao kraj...