Riječ je o prostoru isred BBI centra koji po danu nudi mnoštvo interaktivnih igara za posjetioce, a u večernjim satima se priređuje muzičko-zabavni program uz gledanje utakmica SP na velikom ekranu. Svečanom otvarenju Hyundai FAN parka prisustvovalo je nekoliko hiljada posjetilaca, a obratili su im se Mirza Juzbašić, direktor Hyundai Auto BH te gradonačelnik Sarajeva gospodin Ivo Komšić. Osim njih, na sceni su bili još Sarajevo Drum Orkestra, Dvadesetorica i atraktivne plesačice sambe, a moderatori su se povremeno zabavljali sa prisutnom publikom, u raznim igricama, a uz to podijeljene su i nagrade najuspješnijim.
- Izuzetno smo ponosni na činjenicu da smo uspjeli dobiti i realizovati ovaj veliki projekat. Hyundai Fan Park trajat će koliko traje i Svjetsko prvenstvo u nogometu. Po danu ćemo imati razne interaktivne igrice, navečer kulturno-zabavni program i organizovano praćenje dešavanja na Mundijalu- izjavila je Amra Makan, marketing menager kompanije Hyundai Auto BH.
Sarajevo je uz Sidnej, Berlin, Torino i Madrid dobilo privilegiju da ugosti Hyundai FAN Park, projekat čija je realizacija iziskivala ogroman trud i napor, jer u Hyundai Motor Korporaciji u početku nisu imali u planu da svoj licencirani projekat pokazu u glavnom gradu BiH.
- Realizovati jedan ovako kompleksan projekat je jako teško, no s obzirom da se je Fan Park licenciran od strane Hyundai Motor Co. i FIFE imali smo dovoljno smjernica kako napraviti neke stvari. Propozicije su jasne, naše je bilo samo da zadovoljimo domaće zakonodavstvo u smislu odgovarajućih dozvola. – rekla je Amra Makan.
Tokom samog Fan Parka Hyundai Auto BH je za sve ljubitelje fudbala spremio i posebnu prodajnu akciju zajedno VB leasingom na svojim najprodavanijim modelima uz kamatnu stopu od 4,85 %, i popuste do 4.000 KM na ix35, te do 2.500 KM na i30.