Naslovna > Vijesti > Porast prodaje na svjetskom tržištu rezultirao porastom prihoda od 6.0 %

Poslovni rezultati Hyundai-a u prvom kvartalu

Porast prodaje na svjetskom tržištu rezultirao porastom prihoda od 6.0 %

Fokus i dalje ostaje na kvalitativnom rastu inostranog tržišta

25. aprila 2013. Hyundai Motor Korporacija  objavila je poslovne rezultate  prvog kvartala tekuće godine. Kontinuirani rast prodaje Hyundai-a globalno, uprkos različitim nepovoljnim vanjskim i unutrašnjim faktorima rezultirao  je porastom prihoda za 6.0 %  u poređenju sa istim periodom prošle godine.

 

Hyundai je prodao 1,171,084 jedinica globalno, od toga u Koreji samo 153,728 jedinica,  inostranstvu 1,018,076 jedinica u periodu prvog kvartala 2013. godine, što je porast od 9,2 %  za razliku od prošle godine.  Prodaja u Koreji je doživjela blagi pad od 0,7 %  u odnosu na isti period prošle godine, dok je inostrana prodaja porasla za 10.9 % na 1,018,076 jedinica što je nadomjestilo pad domaće prodaje.

 

Hyundai predviđa da će vodeća tržišta automobila, uključujući pojedina tržišta koja su tek u nastajanju  nastaviti da ostvaruju nešto sporiji rast uprkos iznimno jakoj konkurenciji i nestabilnoj tržišnoj sredini. Unatoč svemu Hyundai želi da jača svoja temeljna pravila kroz kvalitativni rast i kvalitativni menadžment, a da bi uspjeli u naumu Hyundai planira da implementira lokalne modele strategije, osnaži prodajne i servisne mreže, kao i da iznese na tržište agresivne marketinške aktivnosti.

 

Ova nastojanja  već su dala izvanredne rezultate, pa tako imamo  HB20 koji je od izlaska iz brazilske fabrike u oktobru prošle godine pa sve do sada osvojio pet najvažnijih domaćih nagrada uključujući nagradu  „Vozilo 2013. godine  Brazila!“ Jačanjem dilerskih mreža  tržište Hyundai-a u  Evropi i Indiji su u konstantnom porastu. U SAD-u kumulativno rezultat prodaje Elantre je prešao 2 miliona jedinica od svog lansiranja na tržištu 1991. godine, uz pomoć  strategije diferencijacije bazirane na poboljšanom kvalitetu.

Datum objave: 26/04/2013
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook