Naslovna > Izdvajamo iz sadrzaja > Predstavljanje novog vizualnog identiteta javnosti

Dacia na pariškom salonu automobila

Predstavljanje novog vizualnog identiteta javnosti

Kako bi ostavila istinski snažan dojam na posjetioce, Dacia će u svom izložbenom prostoru, namijenjenom istraživanju novog smjera marke, predstaviti i vlastite ekološki dizajnirane proizvode...

Dacia će od 17. do 23. oktobra učestvovati na Pariškom salonu automobila u Izložbenom centru u Porte de Versaillesu u Parizu. Marka će u dvorani br. 6 izložiti svoje modele i uzbudljive proizvode koje tek razvija. Uz novi vizuelni identitet svih svojih vozila, brend će izložiti i nedavno predstavljeni konceptni automobil Manifesto. Po prvi će put biti predstavljena i kolekcionarska verzija Dustera te Dacijin prvi hibridni motor snage 140 KS, nazvan Hybrid 140.

 

 

 


Dacia je nedavno okrenula novu stranicu u svojoj priči i usvojila novi vizuelni identitet. To je podrazumijevalo istovremenu implementaciju novog logotipa na svim modelima u ponudi (Spring, Sandero, Logan, Duster i Jogger), redizajn koncesija, usvajanje novih dizajnerskih načela i primjenu novih boja. Pariški salon automobila odabran je da bude mjesto na kojem će Dacia široj javnosti po prvi put predstaviti uzbudljive nove proizvode koje razvija. Tom će prilikom izložiti sva vozila s novim amblemom Dacia Link, u kojem slova „D” i „C”, isprepletena poput karika lanca, simbolizuju robusnost i jednostavnost. Dacia svojim logotipom ističe vrijednosti na kojima počiva, pozicionirajući se kao esencijalna, kul, robusna, pustolovna te financijski i ekološki osviještena marka.

 

Datum objave: 07/10/2022
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook