Nova internet trgovina auto dijelova u Bosni i Hercegovini, www.autohub.ba, okupila je veliki broj partnera, novinara i prijatelja u utorak u Sarajevu kako bi obilježila službeni početak poslovanja na tržištu BiH. Ovaj inovativni portal predstavlja novost na bosanskohercegovačkom tržištu, ali kompanija već četiri godine uspješno posluje u Srbiji sa dvije internet prodavnice, autohub.rs i prodajadelova.rs. Pohvaljuju se liderskom pozicijom na tržištu, konstantnim rastom broja korisnika i kupaca koji se vraćaju, konkuretnim cijenama, kao i sve većim brojem narudžbi iz mjeseca u mjesec.
Svaki rezervni dio kupljen u ovim prodavnicama se provjerava putem broja šasije automobila, pažljivo pakuje i dostavlja kupcima na željenu adresu u roku od 1 do 2 radna dana. Pored toga, neprestano rade na unaprijeđenju softvera, procesa rada korisničkog servisa i uvođenju dodatnih pogodnosti za kupce. Ove dvije internet prodavnice imaju najveći asortiman dostupnih auto dijelova u Srbiji, koji raste iz mjeseca u mjesec zahvaljujući partnerstvima sa velikim brojem lokalnih i međunarodnih distributera dijelova. Kupci imaju na raspolaganju sistem podrške kroz stručan korisnički servis dostupan putem chata, telefona, e-maila, društvenih mreža i slično. U korisničkom servisu rade bivši auto serviseri i prodavci auto dijelova sa višegodišnjim, a često i višedecenijskim iskustvom u ovoj oblasti, koji svoje znanje nesebično dijele sa kupcima i pomažu im da izaberu najadekvatniji dio za njihovo vozilo.
Na predstavljanju nove internet trgovine govorili su Jasmin Marić, predsjednik ECOMM asocijacije i Business Development manager OLX Group, Edin Alić, urednik Autoshop magazina i Nikola Đurović, jedan od osnivača i direktora autohub.ba. Marić je predstavio tržište online trgovine u Bosni i Hercegovini kroz jasne analize i brojke. Naime, većina online kupovina u Bosni i Hercegovini obavlja se na lokalnim portalima, kupci preferiraju plaćanje pouzećem, te više vole informisanje i kupovinu putem mobilnih telefona. Online kupci pažljivo prate oglase na internetu i poklanjaju povjerenje sajtovima koji nude širok asortiman, specifične proizvode i dobre cijene. Online trgovina je u porastu, a kupci će vjerovati portalima koji imaju kredibilitet u ponudi, podršci i logistici.
Urednik Autoshop magazina Edin Alić dodatno je objasnio stanje vozila u Bosni i Hercegovini - koja su najpopularnija vozila i koliko dugo se zapravo voze. Važnost redovnog održavanja i ugradnje ispravnih i adekvatnih dijelova nešto je što ne smijemo zanemariti, jer se na taj način izbjegavaju skupi kvarovi. Kompleksnost auto-dijelova, u smislu pravilnog pronalaženja, predstavlja izazov čak i za najveće poznavaoce automobila, te je zaista važna dobra informisanost, upoređivanje, donošenje odluka i pružanje podrške. Edin se dodatno osvrnuo na temu digitalizacije, slažući se s prethodnim govornikom, i istakao da je digitalizacija prisutna svuda - čak su se i u svijetu medija digitalizovali određeni segmenti, a razgovor je čak dotakao i digitalizaciju samih vozila - od čisto mehaničkih sklopova do tableta i softvera koji postaju ključni dijelovi vozila.
Đurović je u uvodnom izlaganju govorio o osnivanju sopstvene kompanije, razlozima izbora oblasti internet trgovine auto dijelovima, razvoju poslovanja u Srbiji, strateškom partnerstvu sa INSPIRA grupom i putu koji je doveo do otvaranja internet prodavnice u Bosni i Hercegovini. Takođe se osvrnuo na marketinšku kampanju koja je pokrenuta na tržištu BiH i najavio nastavak oglašavanja kroz neobične formate i reklame za portal koji se bavi prodajom auto dijelova.