Naslovna > Izdvajamo iz sadrzaja > Predstavljena nova internet prodavnica „autohub.ba“ u BiH

Milion auto dijelova na jednom mjestu

Predstavljena nova internet prodavnica „autohub.ba“ u BiH

Sve što su uspostavili i usavršili na domaćem tržištu, prenijeli su na tržište Bosne i Hercegovine, gde su zajedno sa lokalnim partnerima postavili jednako "zaokružen" sistem koji će služiti svim vozačima. Kupci će prvi put imati mogućnost da, uz nekoliko klikova, saznaju cijenu bilo kog rezervnog dijela za svoje vozilo, kao i da ga lako poruče uz stručne savjete...

Nova internet trgovina auto dijelova u Bosni i Hercegovini, www.autohub.ba, okupila je veliki broj partnera, novinara i prijatelja u utorak u Sarajevu kako bi obilježila službeni početak poslovanja na tržištu BiH. Ovaj inovativni portal predstavlja novost na bosanskohercegovačkom tržištu, ali kompanija već četiri godine uspješno posluje u Srbiji sa dvije internet prodavnice, autohub.rs i prodajadelova.rs. Pohvaljuju se liderskom pozicijom na tržištu, konstantnim rastom broja korisnika i kupaca koji se vraćaju, konkuretnim cijenama, kao i sve većim brojem narudžbi iz mjeseca u mjesec.

 

 

 


Svaki rezervni dio kupljen u ovim prodavnicama se provjerava putem broja šasije automobila, pažljivo pakuje i dostavlja kupcima na željenu adresu u roku od 1 do 2 radna dana. Pored toga, neprestano rade na unaprijeđenju softvera, procesa rada korisničkog servisa i uvođenju dodatnih pogodnosti za kupce. Ove dvije internet prodavnice imaju najveći asortiman dostupnih auto dijelova u Srbiji, koji raste iz mjeseca u mjesec zahvaljujući partnerstvima sa velikim brojem lokalnih i međunarodnih distributera dijelova. Kupci imaju na raspolaganju sistem podrške kroz stručan korisnički servis dostupan putem chata, telefona, e-maila, društvenih mreža i slično. U korisničkom servisu rade bivši auto serviseri i prodavci auto dijelova sa višegodišnjim, a često i višedecenijskim iskustvom u ovoj oblasti, koji svoje znanje nesebično dijele sa kupcima i pomažu im da izaberu najadekvatniji dio za njihovo vozilo.

 


Na predstavljanju nove internet trgovine govorili su Jasmin Marić, predsjednik ECOMM asocijacije i Business Development manager OLX Group, Edin Alić, urednik Autoshop magazina i Nikola Đurović, jedan od osnivača i direktora autohub.ba. Marić je predstavio tržište online trgovine u Bosni i Hercegovini kroz jasne analize i brojke. Naime, većina online kupovina u Bosni i Hercegovini obavlja se na lokalnim portalima, kupci preferiraju plaćanje pouzećem, te više vole informisanje i kupovinu putem mobilnih telefona. Online kupci pažljivo prate oglase na internetu i poklanjaju povjerenje sajtovima koji nude širok asortiman, specifične proizvode i dobre cijene. Online trgovina je u porastu, a kupci će vjerovati portalima koji imaju kredibilitet u ponudi, podršci i logistici.

 


Urednik Autoshop magazina Edin Alić dodatno je objasnio stanje vozila u Bosni i Hercegovini - koja su najpopularnija vozila i koliko dugo se zapravo voze. Važnost redovnog održavanja i ugradnje ispravnih i adekvatnih dijelova nešto je što ne smijemo zanemariti, jer se na taj način izbjegavaju skupi kvarovi. Kompleksnost auto-dijelova, u smislu pravilnog pronalaženja, predstavlja izazov čak i za najveće poznavaoce automobila, te je zaista važna dobra informisanost, upoređivanje, donošenje odluka i pružanje podrške. Edin se dodatno osvrnuo na temu digitalizacije, slažući se s prethodnim govornikom, i istakao da je digitalizacija prisutna svuda - čak su se i u svijetu medija digitalizovali određeni segmenti, a razgovor je čak dotakao i digitalizaciju samih vozila - od čisto mehaničkih sklopova do tableta i softvera koji postaju ključni dijelovi vozila.

 


Đurović je u uvodnom izlaganju govorio o osnivanju sopstvene kompanije, razlozima izbora oblasti internet trgovine auto dijelovima, razvoju poslovanja u Srbiji, strateškom partnerstvu sa INSPIRA grupom i putu koji je doveo do otvaranja internet prodavnice u Bosni i Hercegovini. Takođe se osvrnuo na marketinšku kampanju koja je pokrenuta na tržištu BiH i najavio nastavak oglašavanja kroz neobične formate i reklame za portal koji se bavi prodajom auto dijelova.

Datum objave: 22/11/2023
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook