Naslovna > Izdvajamo iz sadrzaja > Priča o jedinstvenoj saradnji Renaulta i vatrogasnih službi

„Borci s vremenom“

Priča o jedinstvenoj saradnji Renaulta i vatrogasnih službi

U želji da ublaži posljedice saobraćajnih nesreća, Renault je sklopio jedinstveno partnerstvo s vatrogascima širom Evrope što je dovelo do značajnih inovacija u pogledu sigurnosnih sistema koji se u električnim i hibridnim vozilima upotrebljavaju nakon sudara...

Renault obučava vatrogasce širom svijeta kako bi im pomogao uštedjeti dragocjeno vrijeme pri dolasku na mjesto nesreće, čime posredno smanjuje broj žrtava na putevima. Važan zadatak obuke povjeren je potporučniku Christopheu Lenglosu koji je iz centra za vatrogasne i druge hitne službe (SDIS) u Yvelinesu privremeno premješten u Renault, gdje je trenutno zaposlen na puno radno vrijeme. Zajedno s Claire Petit-Boulanger (Renaultovim stručnjakom za sigurnost nakon sudara) putuje svijetom, od Paragvaja do Češke, kako bi širio Renaultovu stručnost u području sigurnosti kroz konferencije, vježbe spašavanja, stvarne i virtuelne vježbe oslobađanja iz vozila, donacije Renaultovih vozila u svrhu izvođenja vježbi.

 

 

 


Saradnja s vatrogascima u procesu oblikovanja vozila iznjedrila je brojne inovacije kao što je npr. pristup za vatrogasce. Poseban pristup omogućuje prskanje jezgre visokonaponske baterije električnih vozila, a time i gašenje požara u manje od 10 minuta (u poređenju s tri časa koliko je obično potrebno za gašenje požara na električnim i plug-in hibridnim vozilima drugih brendova). Još neke od inovacija su i kod za spasilačke službe Qrescue i SD prekidač. Od 2023. sva Renaultova vozila opremljena su naljepnicom s QR kodom za brz pristup tehničkim informacijama o vozilu (motor, položaj baterije itd.). Položaj za postavljanje tog koda dogovoren je u saradnji s vatrogascima te im pomaže da prilikom hitnih intervencija uštede i do 15 minuta. Prekidač SD isključuje bateriju iz visokonaponskog električnog kruga. U vozila Renault Grupe ugrađen je tako da mu hitne službe mogu u trenu pristupiti, bez upotrebe posebnih alata ili pomicanja unesrećenih. Pod okriljem partnerstva trenutačno se razvijaju i druge inovacije, poput mogućnosti modifikovanja sjedišta. Ove inovacije štede dragocjeno vrijeme tijekom prvih, ali i najvažnijih sat vremena spašavanja, kada je unesrećenicima potrebno pružiti medicinsku pomoć. U protivnom se njihove šanse za preživljavanje smanjuju za 50 %. Tih 60 minuta ujedno je polazna točka za vatrogasce i Renault koji nastoje poboljšati ishode saobraćajnih nesreća. S ciljem približavanja važnosti svoga rada javnosti, Renault i agencija Publicis Conseil predstavili su globalnu kampanju. Publicis Conseil angažovao je braću Julesa i Gédéona Naudeta (režisera nagrađivanih dokumentaraca o napadima u New Yorku 11. septembra i požaru u pariškoj katedrali Notre-Dame) za snimanje dokumentarca „Borci s vremenom: svaka je minuta važna”.

 

 

Filmska je ekipa nekoliko dana pratila živote vatrogasaca iz vatrogasnih domova u Montigny-le-Bretonneuxu (Yvelines, Francuska) te bilježila i prikazala saradnju između Renault Grupe i hitnih službi na cesti.
 

Datum objave: 11/04/2023
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook