Nova Škoda Fabija bit će bazirana na PQ26 platformi, koju smo upoznali na redizajniranom Volkswagn Polu. Baš kao i taj model, i nova Fabija je sada lakša za 65 kilograma, pa u osnovnoj verziji ima masu od samo 980 kg.
Za pokretanje ovog modela koristit će se Euro 6 agregati sa tri ili četiri cilindra. Među benzinskim agregatima, kao što se i pretpostavljalo, naći će se trocilindarski 1.0-litarski benzinac sa 60 KS. Najjača benzinska jedinica je 1.2-litarski TSI sa 110 KS. Boje dizelaša branit će trocilindarski 1.4-litarski TDI agregat sa 75 i 105 KS. Naredne godine na tržištu se očekuje model opremljen start/stop sistemom, upravo sa 1.4-litarskim dizelašem. Nova Fabija zamijent će Škodin bestseller na mnogim tržištima (uključujući i BiH), no fanovi su malo razočarani s obzirom da nije predviđena vRs izvedba ovog automobila.