Naslovna > Automobili > Peugeot > 308 > Rast prodaje

PSA Peugeot Citroën

Rast prodaje

U Europi, prodaja Grupe porasla je za 5,9 % uz 1 864 000 vozila te se ubrzala u četvrtom tromjesečju ...

Prodaja marke PEUGEOT povećala se za 9,4 %, na 1 056 000 vozila, naročito zahvaljujući sjajnom uspjehu modela PEUGEOT 308 (+31 %), uz bok solidnih rezultata modela PEUGEOT 2008 (+11 %, u porastu već treću godinu za redom) i 208 (+10 %). Modeli 2008 i 308 nalaze se na vodećem mjestu u svojim segmentima u Europi. Najznačajniji porast ostvaren je u Nizozemskoj (+25 % odnosno + 10 500 prodanih vozila), Španiji (+24 % odnosno + 19 900 prodanih vozila), Italiji (+21 % odnosno + 17 500 prodanih vozila) i u Francuskoj (+7 % odnosno +23 900 prodanih vozila).

 

CITROËN od 2012. bilježi prodaju vozila na najvišem nivou sa 731 000 vozila i godišnjim porastom od 3 % koji se ubrzao u drugoj polovini 2015 (+6 %). U pogledu broja registrovanih vozila Marka postiže porast od 5 % u godini dana (+7 % u drugoj polovini godine). Broj prodanih vozila marke CITROËN povećava se na najvećim tržištima poput Velike Britanije, Španije, Italije i Njemačke. Takvo postignuće podjednako je rezultat uspjeha modela ličnih vozila C4 Cactus (82 000 prodanih vozila), Novi C1 (60 000), C4 Picasso (113 000 prodanih vozila), kao i uspjeha posebno novog modela Berlingo, vodećeg vozila u svom segmentu.

 

Marka DS, s porastom prodajnog obima od 20,7 % postignutim u četvrtom tromjesečju u odnosu na isto period prethodne godine, bilježi 76 500 prodanih vozila u godini dana. Taj napredak naročito je rezultat lansiranih noviteta (Novi DS 5, Novi DS 4 i DS 4 Crossback u drugoj polovini godine), ograničenih serija vozila koje se nude za model DS 3 i razvoja mreže DS koja u Europi broji 17 prodajnih mjesta DS STORE i 78 prodajnih mjesta DS SALON.

Datum objave: 15/01/2016
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook