Prije zvaničnog predstavljanja na tržištima, krajem prošle godine, zvaničnici Toyote su saopštili da planiraju proizvodnju od 30.000 jedinica godišnje. U tom trenutku se to učinilo i previše, no za samo pet dana u Japanu je naručeno 120.000 automobila, pa je već od tog momenta proizvodnja Priusa C u deficitu o odnosu na potražnju.
Da su čelnici Toyote prilično pozitivno iznenađeni razvojem situacije na tržištu govori podatak da su prvobitno planirali proizvodnju od samo 20.000 jedinica, a trenutno ni veća proizvodnja ne može zadovljiti potrebe tržišta. Situacija je slična i izvan Japana. U SAD-u, nakon predstavljanja Priusa C, za samo tri dana naručeno je 1.200 jedinica, a mjesečno se u ovu zemlju isporuči oko 6.000. Čelnici Toyote trenutno razmišljaju da proizvodne kapacitete povećaju, tako što će ostale modele iz fabrike u Iwati premjestiti u druge tvornice, kako bi Prius C dobio više prostora. Takvo što će se vjerovatno desiti do sredine ove godine, dok se o proizvodnji Priusa C u drugim tvornicama trenutno ne razmišlja. Podsjećamo, za pogon najmanjeg Priusa koristi se kombinacija 1.5-litarskog četverocilindarskog benzinskog agregata koji razvija 74 KS i 111 Nm pri 4.800 o/min te