U protekle dvije godine Seat se može pohvaliti povećanim porastom od čak 27%. Najzaslužniji za ovaj rezultat je model Leon koji je sam u 2014. godini ostvario rast 50% i to sa ukupnom količinom 154,100 prodanih jedinica, što je za 51,300 više nego prethodne godine. Nova generacija prvog Leona sa tri različite karoserije još u 2012. godini udvostručio je prodaju i postigao povećanje od čak 116%. Takođe je postignut najbolji prodajni rezultat od njegovog nastanka u 1999. godini, a po prvi put je umjesto modela Ibiza zauzeo mjesto najprodavanijeg Seatovog modela. Karavanska verzija Leona prodana je u 47,100 primjeraka, što čini 30.5% od ukupno isporučenih Leona.
U Zapadnoj Evropi je po prvi put od 2008. godine, prodaja SEAT-a nadmašila 300,000 jedinica što predstavlja povećanje od 11.3% u odnosu na 2013.godinu (273,200). U Njemačkoj je zabilježen rast od 10.4% na 84,600 jedinica, dok je Španija isporučila 67,500 vozila (+14.5%). Velika Britanija spada u tri glavna tržišta Seata i ostvarila je četvrtu rekordnu prodaju u nizu sa isporučenih 53,400 vozila (+16.8%). Italija i Portugal su takođe ostvarile napredak, pa je tako u Italiji isporučeno 13,000 Seata (+28.1%), dok je u Portugalu zabilježen nevjerovatan rezultat od + 79.9%. Seat je veliki uspjeh doživjeo i istočnoj Evropi gdje bilježi rast od 44,2%, što predstavlja najbolji rezultat od 2008.godine.
Šef prodaje i marketinga dr. Andreas Offermann istakao je da je: “model Leon ojačao marku SEAT, te da će razvoj situacije u narednim mjesecima pridonijeti konolidaciji rasta”. Kao u ostatku Evrope, pa tako i u Bosni i Hercegovini zabilježeni su pozitivni trendovi prodaje, pa je u 2014.godini prodaja SEAT-a porasla za 15%.