Trenutno aktuelna generacija Golfa na tržištu je od 2012. što je, otprilike, pola životnog vijeka. Gof 7 sa oznakom modelske godine 2018. bit će ponuđen sa novim 1.5 litrenim benzinskim motorom sa četiri cilindra. Baza motora je poznati 1.4 litreni benzinac. Blago povećanje zapremine motora daje više snage uz manju potrošnju goriva i nižu emisiju CO2.
Što se dizelaša tiče išlo se u obrnutom smjeru. Dosadašnjem 1.6 TDI radna je zapremina smanjena na 1.5 litara. Time je postignuta još niža prosječna potrošnja. Modifikacija je izvedena u cilju smanjenja štetnih izduvnih gasova o kojima se u posljednje vrijeme najviše piše.
Iz vrha Volkswagena stiže informacija da ova dva nova motora neće biti odmah na raspolaganju jer su skuplji za proizvodnju od dosadašnjih. Njihova će serijska proizvodnja krenuti onda kada se aktiviraju novi, znatno strožiji, zakoni o emisiji izduvnih gasova.
Što se dizajna tiče zna se da neće biti nikakvih drastičnih promjena, kako s vana tako i iznutra. Ono što je u posljednje vrijeme jako bitno, multimedija, bit će također poboljšana...