Obim prodaje Toyote Motor Europe (TME) u prvom tromjesečju od 284.506 vozila osigurao je Toyoti najbolji tržišni udio do sada od 7,6%, što je povećanje od +1% u odnosu na prethodnu godinu. Snažna potražnja za Toyotinom i Lexusovom elektrifikovanom linijom s niskim emisijama CO2 nastavila se, a Toyotin elektrifikovani miks porastao je na 78% u zapadnoj Evropi i 69% u cijeloj Evropi.
„Snaga našeg proizvoda jača je nego ikad, pojačana ključnim novim modelima kao što su Yaris Cross, Aygo X i električni SUV bZ4X. Iako je naša banka narudžbi i dalje na rekordnom nivou, ekonomske i političke turbulencije u Europi, u kombinaciji s tekućim nedostacima u lancu snabdijevanja, značajno utiču na automobilsko tržište. Uprkos tome, još uvijek nam je cilj ostvariti rast i ove godine, iako smo revidirali naša izvorna predviđanja prodaje za 2022. godinu.“, rekao je Matt Harrison, predsjednik i izvršni direktor Toyote Motor Europe.