Naslovna > Teme > Sajamski sjaj sa domaćim potpisom
FOTO GALERIJA (9)

Sajam automobila u Frankfurtu 2019. godine

Sajamski sjaj sa domaćim potpisom

Suočeni sa velikim brojem otakaza, ovogodišnji sajma automobila u Frankfurtu spasili su domaći proizvođači, a prije svih Audi, Porsche i Mercedes, koji su imali novitetski najzanimljivije izložbene prostore...

 

Mada se i najveći evropski sajam automobila, onaj u Ženevi, ove godine suočio sa velikim brojem otkazivanja standardnih izlagača, čini se da se tek u Frankfurtu moglo vidjeti koliko se mijenjaju savremeni tokovi marketinga i komunikacije sa kupcima. Iako među „otkazivačima“ ima i onih koji su u proteklom periodu morali da stežu „kaiš“ i štede, generalni zaključak je da sajmovi automobila polako gube dosadašnju draž, ali i ekonomsku računicu za proizvođače automobila. Zbog galopirajuće ekspanzije interneta i pratećih tehnologija, više gotovo i nije ostalo prostora za ekskluzivne i glamurozne sajamske premijere, koje su danima ili mjesecima ranije do detalja razotkrivene na najmoćnijem mediju na svijetu. Pod ovakvim i sličnim uvjerenjima sa Frankfurta su ove godine izostala zvučna imena poput: Rolls-Roycea, Aston Martina, Nissana, Alpine, Dacie i Mitsubishija, Chevroleta, Cadillaca, Mazde, Toyote, Fiata, Chryslera, Alfa Romea, Jeepa, Abartha, Suzukija, Subarua,... Sajamski sjaj spasili su uglavnom domaći, njemački proizvođači, mada su mnogi od njih poput BMW-a, koji je svoj izložbeni prostor smanjio sa 11.000 kvadratnih metara koliko je imao 2017. na svega 3.000, tu izgleda došli samo da bi „ispoštovali“ domaći teren i organizatora. Veoma čudnim od ljubitelja automobila ocijenjen je i potez Volkswagena koji je domaću javnost uskratio premijere novog Golfa osme generacije, ali im je kao kompenzaciju ponudio svoj potpuno novi električni model ID.3. U njegovoj sjenci ostali su T-Roc Cabrio i T6 California. Ubjedljivo nasadržajnije štandove imali su Audi i Mercedes-Benz. Prvi je između ostalog premijerno izložio A1 Citycarver, redizajniranu „četvorku“, RS6 Avant, A3 Sportback, SQ8 i još mnoštvo aktuelnih modela. Na Mercedesovom štandu najveću pažnju su plijenile nove SUV zvijezde GLB, GLC, GLS i GLE Coupe, a posjetioci nisu mogli odoljeti ni velikom broju AMG modela svih serija. Prevoznicima i taksistima izuzetno zanimljiva je bila električna V-klasa, ali i hibridni B250e model. Mada je svu pažnju usmjerio ka prvom električnom modelu Taycan, Porsche se mogao pohvaliti i sa velikim interesovanjem za Macan Turbo, hibridni Cayenne i mnogrobrojne verzije 911-ke. Glavna zvijezda na Opelovom štandu bez ikakave sumnje bila je šesta generacija Corse u standardnom i električnom izdanju, u čijoj pozadini su nove kupce tražili i Zafira Life, redizajnirana Astra i Grandland X u Hybrid 4 verziji. Seat je izložio Teracco PHEV, a njegov luksuzni podbrend Cupra atraktivni koncept Tavascan. S druge strane Škoda se pohvalila sa Monte Carlo verzijom Scale, Kamiqom i redizajniranom linijom Superba. Hyundai je u Njemačku došao sa novim i10 modelom, a Kia sa XCeedom. Lamborghini je predstavio nasljednika Aventadora, pod zvučnim imenom Sion, a ljubiteljima terenskih automobila Land Rover je ponudio novog Defendera. Bilo je tu još mnoštvo zanimljivosti o kojima ćemo vam detaljno pisati u oktobru, uz napomenu i podsjećanje da smo mnoge od aktuelnih frankfurtskih noviteta predstavili u našem ljetnjem dvobroju i u aktuelnom septembarskom izdanju Autoshop Magazina.

 

 

Datum objave: 30/10/2019
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook