Naslovna > Vijesti > Santa Fe za Ricarda Kaku

Hyundai predao ključeve ambasadoru

Santa Fe za Ricarda Kaku

Kaka je izabran za svetskog brend Ambasadora za FIFA svetski šampionat u Brazilu 2014. zajedno sa špancem Iker Casillasom i brazilcem Oskarom Emboaba…

Hyundai Motor, zvanični FIFA partner, isporučio je automobil Santa Fe Ricardu Kaki, svom brend Ambasadoru za FIFA šampionat 2014. godine u Brazilu. Kaka, koji je izabran za svjetskog igrača broj jedan, i dobitnik nagrade ,,Ballon d' Or" za 2007. godinu, će igrati ključnu ulogu u izgradnji odnosa između Hyundai Motor kompanije i fudbalskih navijača širom svijeta.

 

,,Zadovoljstvo je biti deo Hyundai Motor kampanje za FIFA Svetski kup. Drago mi je da mogu da podelim strast i uzbuđenje fudbala sa toliko ljudi i naravno divno je voziti Hyundai Santa Fe" , rekao je Kaka ekskluzivno za vrijeme svečane ceremonije primopredaje u Milanu, u Italiji, gde igra u klub A.C. Milan i živi sa svojom porodicom. Kaka će voziti ovaj nagrađivani Hyundai SUV model tokom cijele godine.

 

Ključeve od automobila je Kaki zvanično predao gospodin James Oh, predsjednik i generalni direktor Hyundai Motor kompanije Italija. "Naša posvećenost fudbalu ujedinjuje fanove širom svijeta i približava ih igri. Kao brend Ambasador Hyundai Motor kompanije, Kaka pomaže da se emocije navijača probude, a samim tim nas povezuje sa navijačima širom svijeta", rekao je Oh .

 

Kaka je izabran za svjetskog brend Ambasadora za FIFA svetski šampionat u Brazilu 2014. zajedno sa špancem Iker Casillasom i brazilcem Oskarom Emboaba u martu ove godine. Tri zvijezde će graditi odnose između Hyundai Motor kompanije i navijača kroz širok spektar marketinških aktivnosti tokom cele godine.

 

Partnerstvo Hyundai Motor kompanije FIFA asocijacijom je ustanovljeno 1999. godine i po aktuelnom ugovoru trajaće do 2022. godine. Hyuundai Motor uspješno je podržala velike događaje kao što su FIFA World Cup ™ u Koreji-Japan (2002), Nemačka (2006) i Južnoj Africi (2010) , kao i druga takmičenja , kao što su FIFA Kup Konfederacija. Uspješno sponzorstvo međunarodnog fudbala je u velikoj meri doprinjeo snažnom i stalnom poboljšanju brenda Hyundai kao i njenom cjelokupnom imidžu.

Datum objave: 12/05/2014
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook