Naslovna > Vijesti > Škoda nastavila kurs rasta i u aprilu

Novi rekord

Škoda nastavila kurs rasta i u aprilu

ŠKODA AUTO i u aprilu nastavlja s isporukama na visokom nivou: u cijelom svijetu marka je prodala 81.400 vozila, čime je ostvareno povećanje od 4,1 posto u odnosu na april 2011. godine. Ovo je najbolji april u historiji češkog proizvođača, te se nakon marta 2012. i marta 2011., pozicionirao kao treći najbolji mjesečni rezultat kompanije.

„Kompanija ŠKODA AUTO i u aprilu 2012. je povećala  isporuke, u odnosu na april prošle godine, te time osigurala novi aprilski rekord“, riječi su  Jürgena Stackmanna, člana Uprave odgovornog za prodaju i marketing proizvođača ŠKODA. „Uvođenjem na tržište modela  Citigo očekujemo još značajniji rast prodaje u mjesecima koji dolaze – uprkos dosta lošoj situaciji koja vlada na tržištu, naročito u nekim zemljama Zapadne Evrope“, dodaje Stackmann.

Na tržištu Zapadne Evrope dešava se evidentan pad prodaje novih vozila – samo u aprilu on je iznosio čak 7,4 posto. Skoro sva zapadnoevropska tržišta, izuzev Njemačke i Velike Britanije, zahvaćena su ovim negativnim trendom.  Tako je i isporuka češkog proizvođača automobila sa 30.400 primjeraka smanjena za 5,3 (april 2011.: 32.100). Ipak, na nekim pojedinačnim tržištima marka je ostvarila značajan rast: na primjer u Velikoj Britaniji ŠKODA je u aprilu  prodala za 25,2 posto više automobila, u Austriji za 15,3 posto, Švicarskoj  13,5 posto, Norveškoj  6,1 posto,  Francuskoj  4,8 posto, dok je u Njemačkoj Škodina prodaja narasla za 3,1 posto. Najtraženiji  ŠKODA modeli u Zapadnoj Evropi bili su  ŠKODA Octavia i ŠKODA Fabia, dok su najveći rast potražnje doživjeli  ŠKODA Roomster sa plus 27,7 posto i  ŠKODA Yeti sa plus devet posto.

Prodaja u Istočnoj Evropi narasla je na oko 12.300 primjeraka (april 2011.: 9.600 vozila). Samo u Rusiji  ŠKODA je prodala  preko 8.800 svojih automobila (april 2011.: 5.900 jedinica) te povećala prodaju za čak 48 posto u odnosu na isti mjesec prošle godine. Za ruske kupce i dalje su najatraktivniji modeli ŠKODA Octavia s rastom od 32 posto na ca 4.500 isporuka (april 2011.: 3.400). Prodajne brojke Škodinog kompaktnog SUV-a po imenu Yeti narasle su za enormnih 137posto na skoro 1.500 primjeraka. Sličan rast imali su i ŠKODA Roomster sa plus 95 posto na 150 jedinica, kao i ŠKODA Superb sa skoro 125 posto većom prodajom i preko 500 isporuka.

U Centralnoj Evropi nastavljen je trend rasta Škodine prodaje: ovdje je zabilježen plus od 7,7 posto na skoro 11.600 primjeraka (april 2011.: 10.700 vozila). Na  domaćem češkom tržištu ŠKODA je kupcima isporučila 5.500 vozila, što odgovara rastu od 11,7 posto (april 2011.: 4.900). U Slovačkoj je rast prodaje iznosio 17,9 posto, te je prodato više od 1.500 automobila. Omiljeni model kupaca Centralne Evrope i dalje je ŠKODA Octavia (5.100 primjeraka; plus 4,1 %), dok put do svojih kupaca sve više pronalaze i  ŠKODA Superb (900 primjeraka; plus 8,3 %) i ŠKODA Yeti (900 primjeraka; plus 8,9 posto).

Proizvođač ŠKODA AUTO uspio je dalje izgraditi svoju poziciju u Kini: ovdje je u aprilu prodaja narasla za 1,1 posto na  20.400 vozila (april 2011.: 20.100 vozila). Inače, Kina za češku marku predstavlja najjače pojedinačno tržište na svijetu. Najveći broj kineskih kupaca odlučio se za  ŠKODA Octaviju (12.800 primjeraka; plus 7,6 posto) i ŠKODA Fabiju (4.100 modela, plus 6,9 posto).

U Indiji su isporuke povećane za 36,8 posto na preko 3.000 modela (april 2011.: 2.200). Ovdje je kompaktna limuzina Rapid, koja je uvedena na tržište krajem 2011., naišla na veliki broj poklonika – njih 1.900. 

I na ostalim tržištima svijeta ŠKODA je u aprilu bila dosta tražena: na primjer u Egiptu, gdje je marka isporučila više od 400 automobila i postigla rast od 3,1 posto.

Isporuke kupcima u aprilu 2012.godine (ŠKODA modeli u odnosu na april 2011.godine):

ŠKODA Octavia (36.600; +2,5 %)
ŠKODA Fabia (22.000; -5,0 %)
ŠKODA Superb (9.600; -10,0 %)
ŠKODA Yeti (7.600; +31,1 %)
ŠKODA Roomster (3.300; +16,3 %)
ŠKODA Rapid (prodaja samo u Indiji: 1.900; novi model)
ŠKODA Citigo (400; novi model)

Datum objave: 11/05/2012
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook