Naslovna > Vijesti > Slavna prošlost sa legendarnim modelima

BMW M divizija - 40 godina

Slavna prošlost sa legendarnim modelima

BMW M divizija danas se ne može porediti ni sa čim. Uspješna priča počinje sedamdesetih godina sa modelom BMW 3.0 CSL Coupe.

Prvi model ovog automobila proizveo je bivši BMW Motorsport. Nije ovaj coupe bio samo senzacija na utrci 24 Sata Le Mana, već je to bio prvi automobil u kojem su Jochen Neerpasch (Johen Nerpaš)  i njegov tim od 35 ljudi našli svoj identitet i vlastite boje. Plava, ljubičasta i crvena na bijeloj podlozi asociraju na voće.Jochen Neerpasch i njegov tim pokazali su se nepobjedljivim 1973 godine. BMW 3.0 CSL postiže najbolje vrijeme na slavnom Nurburgringu  i dolazi do naslova prvaka u Europskom Touring šampionatu nevjerovatnih 6 puta!!


„BMW 3.0 CSL je bio ispred svog vremena. Imao je mnogo uspjeha. Njegove specifikacije, težina i performanse se mogu naći i kod današnjih čistokrvnih trkaćih automobila, a 3.0 CSL je to sve imao prije 40 godina.  Bio je izuzetno uspješan na trkaćoj stazi i osvojio je sve što se u to vrijeme moglo osvojiti. S pravom možemo reći da je taj automobil definisao sve ostalo u vezano za BMW i motorsport“.  – kaže Friedrich Nitschke, Predsjednik BMW M GmbH.
Samo šest godina poslije BMW M odjel  predstavlja najposebniji i najraritetniji automobil, BMW M1. Ovaj automobil se odlikovao posebnom visinom od samo jedan metar, ali ga je pokretao moćni agregat koji je razvijao 470 KS, pa ne čudi što je BMW M1 u SAD-u ostavio konkurenciju iza sebe u MCG (em si dzi) geo klasi.


„M1 je bio prvi nezavisni automobil iz odjela M GmbH. Sjajna stvar za ovaj automobil je ta što je bio dizajniran isključivo za utrke. Cestovna verzija se nudila sa agregatom koji je razvijao 277 KS, što ga je činilo najbržim automobilom na ulicama. „ – govori Friedrich Nitschke, Predsjednik BMW M GmbH

 


Nakon što su napustili takmičenje u Formuli 1 1986. godine. BMW M divizijase u potpunosti posvećuje Touring šampionatu i razvija M3. Ovaj automobil je vjerovatno najpoznatiji uradak koji je došao iz M divizije. Kao i njegovi prethodnici, M3 je sa agregatom od 195 KS uništavao konkurenciju i srušio mnoge rekorde. Iza BMW-a M3 su petogodišnja dominacija u Europskom i DTM šampionatu.„Kada smo tek počeli svu energiju smo usmjerili motorsportu, no u međuvremenu smo se obračunali sa četiri ili pet velikih poslovnih izazova. Kao rezultat, danas je M GmbH značajno veći nego prije. No, mi još uvijek imamo tim koji ima entuzijazam kao i uvijek, tim koji živi za motorsport. Zato uvijek nastojimo da sve što radimo ovdje, radimo što je bolje moguće.Vjerujem da imamo najbolje automobile, najbolje zaposlenike i najbolje fanove. Ova kombinacija je pobjednička, čak i kada dođe do nesporazuma u komunikaciji. Mi oživljavamo očekivanja naših fanova, pa im tako nudimo najbolje naše produkte. „
Nema sumnje da će i budućnost zaljubljenika u BMW M diviziju biti uzbudljiva. Najmoćnije slovo na svijetu, Slovo M, ima još mnogo toga ponuditi.

Datum objave: 16/09/2014
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook