Nasilni protesti koji su pogodili Kinu prethodnog vikenda rezultirali su ogromnim gubicima za Toyotu, koja je samo za nekoliko dana izgubila 30 % planiranog profita, a veliki broj koncesija je djelomično ili potpuno uništen.
Nezadovoljni objavom da će Japan kupiti jedno od spornih ostrva Kine, protestanti su uništavali sve japansko što im se našlo na putu, pa su tako u neredima izgorili neki od salona automobila japanskih proizvođača, a na udaru su bile koncesije Toyote, Honde i Nissana u gradu Qingdao. Zbog svega su ugroženi bilateralni odnosi dvije države, zbog čega je Toyota saopštila da će smanjiti produkciju Lexusovih modela, namjenjih uglavnom kineskom tržištu. Fabrika u Fukuoka će trenutnu produkciju sa 1300 jedinica smanjiti na 1000 jedinica dnevno. Prošle godine 22 % produkcije ove tvornice išlo je u Aziju, a ove godine tvornica vjerovatno neće ispuniti cilj od 350.000 jedinica za godinu. Nissan i Honda nisu toliko pogođeni zategnutim odnosima između Japana i Kine, jer njihova proizvodnja je manje usmjerena na kinesko tržište.