Naslovna > Vijesti > Spoj novih doživljaja

Food truck PEUGEOT

Spoj novih doživljaja

Peugeot je pretpremijerno otkrio svoje viđenje koncepta „food truck“ na tržnici Carreau du Temple u Parizu. Riječ je o inovativnom spoju novih doživljaja u službi pokretnog i kvalitetnog restorana ...

Peugeot Design Lab, studio za globalni dizajn marke PEUGEOT, osmislio je i dizajnirao  Food truck PEUGEOT, nazvan Le Bistrot du Lion, koji se ubrzo seli na Milansku sedmicu dizajna 2015., nakon čega će se pridružiti Francuskom paviljonu na Svjetskoj izložbi u Milanu koja je ove godine usmjerena na temu „Hrana za planet, energija za život“. Nije nimalo slučajno što je istorija marke PEUGEOT započela prije više od dva vijeka u Francuskoj, zemlji gastronomije i automobila, jer ta dva umijeća počivaju na tačnosti, istraživanju i inovaciji. Već 1810. godine, porodični mlin za žito PEUGEOT prenamjenjuje se za proizvodnju oštrica za pile. Industrijska pustolovina brzo se razvija i donosi 1840. godine prvi mlin za kafu PEUGEOT, potom 1874. prvi mlin za biber PEUGEOT čiji mehanizam ima doživotnu garanciju. 1882. godine na svijet dolazi prvi PEUGEOT bicikl Grand Bi, a ubrzo nakon toga i drugo vizionarsko ostvarenje, prvi automobil PEUGEOT. Otad je PEUGEOT na puteve širom svijeta stavio više od 65 miliona vozila.

 

U 2015., PEUGEOT je jedina marka na svijetu koja se još uvijek aktivno bavi proizvodnjom predmeta namijenjenih „umjetnosti ručavanja“, kao i dizajnom i proizvodnjom ličnih prijevoznih sredstava - automobila, bicikla, skutera - koji se proizvode u milionima primjeraka. Dvije stotine godina duga tradicija plodnih kreacija, domišljatosti i dizajna, ponovno se sreće danas kada se rađa inovativni koncept „food truck“, jedinstvena vizija marke PEUGEOT pokretnog restorana za pružanje zadovoljstva i užitka okusa.

 

Najbolji sastojci za  recept koji oduševljava


Cathal Loughnane, voditelj studija Peugeot Design Lab rekao je: „Korisnici su uvijek u središtu svega što radimo. Za Foodtruck PEUGEOT, podjednako smo mislili na one koji kuhaju i na one kojima će se hrana posluživati. Više nema granice između interijera i eksterijera Foodtrucka PEUGEOT, svatko može vidjeti što kuhar priprema i kako se odvijaju pripreme. A kuhar je u neposrednoj blizini svojih gostiju. Također smo htjeli oblicima naglasiti tu preobrazbu ,prije i poslije’. Prije, jer dok se vozi, Foodtruck PEUGEOT pravi je kompaktni furgon koji ima sva stilska obilježja marke  PEUGEOT. Poslije, jer kad se zaustavi, Foodtruck PEUGEOT pretvara se u restoran Le Bistrot du Lion, s dosad neviđenim rasporedom prostora i funkcionalnostima.“ Sa svojim linijama koje u potpunosti prate tehniku, Foodtruck PEUGEOT je kompaktan i savršeno prilagođen gradskoj uporabi. Ima kratke prevjese kao jamstvo upravljivosti i dugi međuosovinski razmak za velik iskoristivi obujam.

 

Kada stigne na svoje odredište, Foodtruck PEUGEOT širi svoja krila i udvostručuje svoj raspon pretvarajući se u pravi amfiteatar. Le Bistrot du Lion sastoji se od prostora za pripremu jela, za njihovo posluživanje, prostora za posluživanje pića, te prostora u produžetku namijenjenog glazbi, u skladu s digitalnom platformom PEUGEOT MUSIC koju je Marka nedavno pokrenula i koja nudi internetski radio i ekskluzivne pjesme.
 

Datum objave: 06/04/2015
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook