Naslovna > Izdvajamo iz sadrzaja > Stiže nova era održive proizvodnje i potrošnje

Kompanija Stellantis razvija ambicije vezane za cirkularnu ekonomiju

Stiže nova era održive proizvodnje i potrošnje

Plan poslovne jedinice za cirkularnu ekonomiju kompanije Stellantis poziva na agresivno povećanje obima i ekspanziju u nove zemlje, istovremeno osiguravajući stalne inovacije i prekvalifikaciju za nove tehnologije...

Kompanija Stellantis N.V. je objavila sveobuhvatan plan za svoju poslovnu jedinicu za cirkularnu ekonomiju koji treba da dostigne više od 2 milijarde evra prihoda do 2030. godine i pokrene agresivni cilj kompanije za dekarbonizaciju do 2038. godine. Kao jedna od sedam rastućih poslovnih jedinica, najavljenih u strateškom planu Dare Forward 2030, poslovna jedinica za cirkularnu ekonomiju proširuje svoj rigorozan, sveobuhvatan pristup od 360 stepeni, zasnovan na strategiji 4R – remain, repair, reuse, i recycle – s ciljem poštovanja etičkih odgovornosti kompanije za budućnost i donošenja finansijske vrijednosti kompaniji Stellantis.

 

 

 


„Stellantis je u trci da izgradi održivo i profitabilno poslovanje zasnovano na principima cirkularne ekonomije na tržištima na kojima poslujemo“, rekla je Alison Džons, Stellantis Senior Vice President, poslovna jedinica za cirkularnu ekonomiju. „Imamo kvalifikovane kolege i partnere od povjerenja koji se bave našim trenutnim aktivnostima. Sa našim 4R načinom razmišljanja, intenzivno rastemo, izgrađujemo svoje sposobnosti, timove i objekte, dok stvaramo pametan, integrisan ekosistem za bolje upravljanje nestašicom materijala i našom težnjom ka nultoj emisiji ugljenika.

 


Osnovni ciljevi poslovne jedinice za cirkularnu ekonomiju su produžetak radnog vijeka vozila i dijelova, starajući se da traju što je duže moguće, i vraćanje materijala i vozila na kraju radnog vijeka u proizvodni krug za nova vozila i proizvode. Ova metodologija upotpunjuje principe „Dizajna za cirkularnu ekonomiju“, koji su srž novog Citroën ‘oli’ [all-ë], konceptualnog multiaktivnog porodičnog vozila koje koristi lagane i reciklirane materijale, održive proizvodne procese, pristupačnost, izdržljivost za produženi radni vijek i odgovornu mogućnost recikliranja na kraju radnog vijeka.
Kompanija Stellantis je razvila sveobuhvatno poslovanje zasnovno na strategiji 4R: reman, repair, reuse i recycle. To je integrisani ekosistem koji je od vitalnog značaja za očuvanje i zaštitu resursa planete. Remain (Obnavljanje) – Korišćeni, istrošeni ili neispravni dijelovi se temeljno demontiraju, čiste i ponovo proizvode prema OEM specifikacijama. Dostupno je skoro 12.000 dijelova koji pokrivaju 40 proizvodnih linija, uključujući akumulatore za električna vozila. Repair (Popravka) – Istrošeni dijelovi se popravljaju i ponovo ugrađuju u vozila kupaca. Na 21 lokaciji širom svijeta, centri za e-popravke rade na akumulatorima električnih vozila. Reuse (Ponovna upotreba) – Otprilike 4,5 miliona dijelova više brendova na stanju, koji su još uvijek u dobrom stanju, obnovljeno je iz vozila na kraju radnog vijeka i prodato u 155 zemalja preko B-Parts platforme za e-trgovinu. Recycle (Recikliranje) – Ostaci iz proizvodnje i vozila na kraju radnog vijeka vraćaju se u proces proizvodnje. Za samo šest mjeseci, poslovna jedinica je sakupila milion recikliranih dijelova.

 


U septembru je kompanija Stellantis najavila da će se njeno vodeće čvorište cirkularne ekonomije pokrenuti 2023. godine u njenom kompleksu Mirafjori u Italiji. Ova posebna  operacija će omogućiti proširenje trenutnih aktivnosti kompanije Stellantis i podržati njen poslovni model „od kolijevke do kolijevke“ u Evropi. Centar, The Hub, će biti domaćin aktivnosti popravke vozila, demontaže vozila i ponovne proizvodnje dijelova, sa ciljem daljeg proširenja na globalnom nivou. Ambicije poslovne jedinice su takođe komplementarne sa akvizicijom kompanije Aramis 2016. godine, evropskog lidera u onlajn kupovini i prodaji polovnih automobila više brendova, koja će (do kraja godine) imati sedam internih centara za renoviranje, strateški raspoređenih po zapadnoj i centralnoj Evropi.

Datum objave: 13/10/2022
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook