Naslovna > Izdvajamo iz sadrzaja > Strategija efikasnosti i profitabilnosti

Mercedes-Benz

Strategija efikasnosti i profitabilnosti

Prema riječima glasnogovorinka Deimlera u planu je stvaranje nove biznis grupe u okviru korporacije koja bi postala nezavisna od Mercedes-Benza. Članovi novoformiranog podbrenda biće AMG, G-Klasa i Maybach kako je potvrđeno njemačkom magazinu Automotive News. Cilj ovih promjena je nastavak provođenja strategije povećanja efikasnosti i profitabilnosti, čiji je kreator direktor Ola Kallenius.

Pojednostavljenje troškova marketinga je glavni motiv kada je riječ o ovom potezu. Rukovodstvo njemačke kompanije nastoji da što efikasnije promoviše svoje luksuzne modele jer je njihova prodaja jedan od osnovnih elemenata nove strategije. Smatra se da će ovaj potez ojačati pomenuta tri brenda koji će biti konkurencija ostalim proizvođačima na tržištu luksuznih vozila kao što su Rolls-Royce i Bentley.Potpalor Deimlera, matične kmpanije Mercedes-Benza dodao je još: „Jačanje podbrandova važan je stub u Mercedes-Benz strategiji. Ne samo da ćemo zadržati nezavisnost, snažne identitete i razvijene korporativne kulture pojedinačnih marki, već i dalje proširiti i izoštriti njih.“, kako prenosi njemači Automotive News. Takođe, pretpostavlja se da će direktor nove biznis grupe biti doasadašnji šef AMG-a Philipp Schiemer.

 

 

 

 

Reorganizacija u koncernu Deimler dešava se u svijetlu predstavljanja novih modela kada su ovi luksuzni automobili u pitanju. Pa se tako kasnije ove godine očekuje da bude predstavljen prvi električni Mercedes AMG dok je prethodne godine svjetlost dana ugledao novi Maybach S-Klase tačnije,  Maybach S 580 4MATIC sedan model. Podatci govore da je od 2015. godine prodano više od 60.000 jedinica Maybach S-Class sedana.

Datum objave: 08/07/2021
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook