Naslovna > Izdvajamo iz sadrzaja > Svjetski dan kulturne raznolikosti za dijalog i razvoj

Boschov novi projekt

Svjetski dan kulturne raznolikosti za dijalog i razvoj

Bosch mobilizuje 360.000 svojih zaposlenika širom svijeta kao ambasadore raznolikosti i jednakih mogućnosti na Svjetski dan kulturne raznolikosti za dijalog i razvoj …

Dobavljač tehnologije i usluga namjerava poslati poruku koja naglašava vrijednosti sličnosti i različitosti među ljudima u svijetu rada. Kako bi to napravio, Bosch danas organizuje drugi međunarodni dan akcije za svoje zaposlenike . Na Boschev Dan raznolikosti, događaji i aktivnosti koje uključuju dijalog i kojima je cilj da se ljudi aktiviraju na više od 200 lokacija namjeravaju istaknuti ulogu raznolikosti u postizanju izvrsnosti. Bosch smatra timove s ljudima različite životne dobi, nacionalnosti, pola i načina rada pokretačima svoje inovativne snage.

 

Svake godine Grupa prijavljuje hiljade patenata širom svijeta. Jačanje raznolikosti s pomoću ambasadora u 60 zemalja „Prednosti koje kompanije imaju zbog raznolikosti takođe bi trebale pružiti podsticaj za poboljšanje socijalne integracije u cijelom svijetu”, rekao je Christoph Kübel, član upravnog odbora i direktor industrijskih odnosa tvrtke Robert Bosch GmbH, objašnjavajući kampanju kojom se obilježava dan. „Činjenica da naši zaposlenici rade s ljudima drugih nacionalnosti znači da su iskusni u međukulturalnom dijalogu i u svojim privatnim životima.

 

Kao ambasadori raznolikosti i jednakih mogućnosti, naši zaposlenici u oko 60 zemalja širom svijeta doprinose stvaranju društva uzajamnog uvažavanja i poštovanja.” Dodao je da je za civilno društvo posebno važno promicanje jednakih mogućnosti muškaraca i žena, integracija stranaca i prihvaćanje starijih radnika. Svjetski dan kulturne raznolikosti za dijalog i razvoj Ujedinjenih naroda pokrenut je 2001. Jedan je od njegovih ciljeva jest poticati miran suživot među različitim ljudima i dijelovima društva. Upravljanje raznolikošću potiče izvrsnost Raznolikost je ključni dio korporativne kulture u Boschu. Sastoji se od četiri dimenzije: dobi, pola, nacionalnosti i kulture rada. „Naši kupci od nas očekuju izvrsnost i fascinantne proizvode”, kaže Heidi Stock, odgovorna za upravljanje globalnom raznolikošću u Boschu. „To postižemo radnom atmosferom koja poštuje i cijeni različite perspektive i potiče i usmjerava raznolikost. Time naši zaposlenici postižu bolje rezultate, naročito tokom međunarodne saradnje.” Miješani timovi pomažu pri rješavanju zahtjevnih izazova u sve povezanijem svijetu.

 

Primjera radi, zaposlenici iz raznih područja razvili su ideju o korištenju lambda sonde iz tehnologija za motorna vozila u pećnici. Zbog toga sonda mjeri razine vlage i obavještava korisnika putem aplikacije kada se njihov kolač ispekao. „Međugeneracijski tandem”: novi pilot projekt u Njemačkoj Djelomično i zbog demografske promjene, rad u timovima s članovima raznih životnih dobi jedna je od glavnih tema u Europi kada je u pitanju upravljanje raznolikošću. U Njemačkoj je Bosch pokrenuo novi pilot projekt koji omogućuje mlađim zaposlenicima da uče od starijih zaposlenika i obrnuto. „Među generacijski tandem” dobrovoljno spaja dva zaposlenika s najmanje deset godina razlike.

 

U redovnim intervalima oni razmjenjuju znanja i iskustva iz svakodnevnog rada, daju savjete jedni drugima i trezveno promatraju stvari iz druge perspektive. „Želimo dodatno povezati naše zaposlenike iz svih generacija i pokazati da svi mogu učiti jedni od drugih”, rekla je Stock. „We are Bosch”: raznolikost kao korporativna vrijednost Raznolikost nema samo strateški značaj za Bosch. Uvažavanje različitih načina razmišljanja, životnih modela i iskustava odraz je kulture kompanije temeljene na vrijednostima. Te korporativne vrijednosti temelj su nedavno osvježene firmine izjave o misiji „We are Bosch”. Direktna i kompaktna, izjava o misiji pokazuje nam kako se Bosch vidi kao kompanija.

Datum objave: 22/05/2015
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook