Naslovna > Auto moto sport > U pohodu na svjetske trkaće staze

Citroen C - Elysee WTCC

U pohodu na svjetske trkaće staze

Pod poklopcem motora, Citroën C-Elysée WTCC ima isti blok 1.6 turbo s direktnim ubrizgavanjem kao i DS3 WRC...

Mjesec dana nakon što je potvrdio sudjelovanje na Svjetskom prvenstvu turističkih automobila (WTCC) od sezone 2014., Citroën otkriva model koji će Sébastien Loeb voziti na stazi. Citroën C-Elysée WTCC bit će prvo vozilo konstruisano prema novim propisima koje FIA priprema za tu automobilsku disciplinu sljedeće godine.

 

Prilikom otvaranja pariškog Salona automobila 26. septembra prošle godine, Frédéric Banzet, Yves Matton i Sébastien Loeb najavili su mogućnost sudjelovanja marke Citroën na Svjetskom prvenstvu turističkih automobila (WTCC). Samo nekoliko minuta prije toga, po prvi put je pred medijskim objektivima otkriven C-Elysée. Deset mjeseci kasnije ova se dva događaja ponovno povezuju s otkrivanjem prvih fotografija modela Citroën C-Elysée WTCC!

 

Koristeći vrhunsku stručnost Marke u pogledu dizajna, završne obrade i kvaliteta, Citroën C-Elysée je limuzina iz segmenta C namijenjena u prvom redu međunarodnim tržištima u snažnom razvoju, poput Latinske Amerike, zemalja mediteranskog bazena, Kine ili Rusije. Omiljen kod kupaca, Citroën C-Elysée već je za više od 30% premašio svoje početne prodajne ciljeve s gotovo 30.000 primljenih narudžbi.

 

" Odabir vozila C-Elysée kao polazišnog modela za konstrukciju našeg automobila za WTCC na vrlo konkretan način pokazuje našu želju da koristimo takmičenje  kao aktivnu podršku našem komercijalnom razvoju ", naglašava Frédéric Banzet, generalni direktor marke Citroën. "S trkama u Latinskoj Americi, u Maroku, Kini ili u Rusiji, kalendar prvenstva WTCC zaista je svjetski i kao takav bit će pravi adut za sudjelovanje s modelom C-Elysée, koji predstavlja ključni vektor našeg rasta pred pasioniranom publikom koja prati automobilski sport. »

 

" Iz strogo tehničke tačke gledišta, odabir trodijelne karoserije bio je idealan na području aerodinamike. Stoga nam odabir modela C-Elysée savršeno odgovara ", dodaje Xavier Mestelan-Pinon, tehnički direktor Citroën Racinga. "Osim tog aspekta, mogli smo s priličnom lakoćom ugraditi različite dijelove. Obzirom da se radi o našem prvom autu za stazu, moramo si bez prestanka postavljati pitanja o ispravnosti naših odabira, no upravo to čini ovaj izazov posebno uzbudljivim. »

 

Spušten gotovo na nivo asfalta na točkovima od 18 '', C-Elysée WTCC jednom je riječju impresivan. S ugrađenom aerodinamičkom letvicom, odbojnik ističe rešetku maske s naglašenim dvostrukim ševronima. Prošireni blatobrani sprijeda i straga doprinose izrazito sportskom karakteru karoserije. Impozantan zadnji spojler doprinosi prianjanju auta za podlogu.

 

Pod poklopcem motora, Citroën C-Elysée WTCC ima isti blok 1.6 turbo s direktnim ubrizgavanjem kao i DS3 WRC. S nešto snažnijim prednabijanjem, snaga sada doseže 380 KS. Prenos snage osiguran je pogonom na prednje točkove putem sekvencijalnog mjenjača sa šestostepenim prenosom.

 

Nakon prvih testnih vožnji prije nekoliko dana, Citroën C-Elysée WTCC započinje program razvojnih testiranja. Automobil će prvi put biti predstavljen široj javnosti u okviru međunarodnog salona automobila u Frankfurtu (od 12. do 22. septembra).

 

Datum objave: 25/07/2013
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook