Naslovna > Vijesti > Uspješnih 10 godina

Dacia u BiH

Uspješnih 10 godina

Dacia slavi vrijedan jubilej ''10 godina na bh. tržištu''. Začetnik uspješne priče i pionir nove ere Dacije je trovolumenska limuzina Logan, koju su zadnjih godina slijedili i popularni modeli kao Sandero, Sandero Stepway i Duster ...

Danas, deceniju poslije začetka nove poslovne ere, Dacia više nije samo automobilski brand, Dacia je postala jedan novi pokret, jedna sasvim nova vozačka kultura čija zajednica u BiH broji više od 4.300 zadovoljnih vlasnika. U modernoj eri poslovanja i razvoja, rumunsku Daciju na bh. tržištu poznajemo kao proizvođača automobila u većinskom vlasništvu francuskog Renaulta. Iza ovog strateški temeljito razvijenog paravana u periodu 1999-2004. Renault grupa je investirala 489 miliona eura u opsežnu modernizaciju Dacije, te 2003. godine povećanjem vlasničkog udjela kapitala na 99,43 posto pružila veliku priliku ovom rumunsko-francuskom timu da zajedno rade na projektu zvanom Logan. Paralelno sa razvojem Dacije na europskom tržištu, razvoj rumunskog proizvođača je tekao jednakim intenzitetom i na ostalim tržištima uključujući i bosanskohercegovačko.

 

Shodno takvim poslovnim tokovima i lanisiranju jednostavnih i robusnih automobila na čelu sa modelom Logan, te koristeći razvijenu Renaultovu prodajno-servisnu mrežu u BiH, Dacia je u samo jednoj deceniji uspješno izrasla u respektabilan automobilski brand, ali i pokrenula jednu potpuno novu vozačku kulturu. Na skromnom bosanskohercegovačkom tržištu kupci novih automobila u Daciji su prepoznali niz pozitivnih osobina, a začetnik uspješne priče i pionir nove ere koji je to pokrenuo bio je model Logan s kraja 2004. godine. Trovolumenska limuzina modernizovanih linija, izrazito robusne gradnje, te komforne unutrašnjosti i izdašnog prtljažnika jako brzo se uvukla pod kožu bh kupaca. Ispod Loganovog plašta krila se provjerena mehanika Renaultovih modela, koja je ovoj narodnoj limuzini dala finalni ''touch'' i nadasve veliko povjerenje kupaca. U godinama iza, Dacia je nastavila utirati svoj jedinstveni put sa modelima Logan MCV, Logan Pick-Up i Logan Van, te za 10 godina preko razvijene mreže koncesija isporučila oko 1.700 modela Logana i njegovih derivata na tržište.

 

Ipak, pravu malu revoluciju donio je model Sandero 2008. godine. Prvi hatchback u Dacia gami, zbog svog dopadljivog izgleda na prvi kontakt je osvojio srca kupaca u nižoj klasi, iako je Sandero ubrzo počeo koketirati i u većim segmentima, zahvaljujući prostranoj unutrašnjosti i solidnoj izradi. No, potencijal Sandera je procvjetao sa dolaskom izvedbe Sandero Stepway, verzije sa 20 mm povišenim podvozjem i dopadljivom off-road optikom. Istovremeno, uz njegovu globalnu, rasla je  popularnost među domaćim kupcima, te su bh koncesionari od 2008. do danas na tržište isporučili preko 2.000 automobila sa značkom Sandera i Sandera Stepway. Zanimljivo, među tim isporukama u augustu 2010. godine našao se i jubilarno proizvedeni 300.000-ti primjerak Stepwaya, a kupac je na poklon dobio simboličnih 300.000 km garancije. Krajem 2010. godine na tržište dolazi i prvi SUV model Dacia Duster, koji će u svim godinama iza toga u Bosni i Hercegovini s razlogom postati jedan od najprodavanijih ''terenskih'' vozila uopšte. Zaokruženju uspjeha Dacije nedostajalo je tek MPV vozilo, a to se desilo 2012. godine kada je porodici Dacia pridružen model Lodgy.

 

Danas Dacia zajednica u BiH broji više od 4.300 zadovoljnih vlasnika. Ova brzorastuća zajednica svoje povjerenje je utemeljila na racionalnoj kupovini, u kojoj pouzdanost u kombinaciji sa bogatom opremom i dizajnom u ulozi funkcionalosti garantuju dugoročan užitak u vožnji i eksploataciji.

 

Datum objave: 08/04/2015
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook