Naslovna > Izdvajamo iz sadrzaja > Verstappen i Perez testirali novi bolid u Bahreinu

Red Bull

Verstappen i Perez testirali novi bolid u Bahreinu

Na istoj stazi u Bahreinu počinje nova sezona Formule 1. Dva slobodna treninga voziće se u četvrtak 29. februara od 12:30 i 16:00 časova, potom u petak 1. marta slijedi treći slobodni trening od 13:30 te kvalifikacije od 17:00 sati, a trka se vozi u subotu 2. marta s početkom u 16:00 sati. Ova trka, kao i ona u Saudijskoj Arabiji, voziće se u subotu zbog ramazana...

Na stazi u pustinji Sakhir u Bahreinu održano je trodnevno predsezonsko testiranje uoči početka nove sezone Formule 1. Vozači Oracle Red Bull Racinga, Max Verstappen i Sergio Perez, prilagođavali su se novom bolidu RB20 koji će koristiti tokom 2024. godine. Verstappen je prvog dana testiranja nastavio svoj uspjeh iz prošle sezone u kojoj je osvojio treću uzastopnu titulu svjetskog prvaka Formule 1, postavljajući najbolje vrijeme. Prvi na stazu izašao je vozač Mercedesa George Russell, a zatim su se pridružili i ostali vozači kako bi se bolje upoznali sa novim bolidima i stekli što više informacija o njima. Max je odradio 66 krugova, sa najboljim vremenom od 1:32.548. Iza njega je bio Charles Leclerc sa zaostatkom od +0.699 sekundi, dok je treće mjesto zauzeo Fernando Alonso (Aston Martin) sa +0.837 sekundi zaostatka. McLarenov Oscar Piastri zauzeo je četvrto mjesto, dok je Yuki Tsunoda bio peti u svom RB bolidu. Russell je bio šesti, iako je veći dio sesije proveo u garaži zbog popravki na bolidu. Top 10 su zaokružili Valtteri Bottas (Kick Sauber), Alexander Albon (Williams) i Esteban Ocon (Alpine), dok je najslabije vrijeme imao Kevin Magnussen u Haasu. Takođe treba napomenuti da su se Albon i Ocon u jednom trenutku našli van staze. Albon je izazvao žutu zastavu nakon što je zaustavio svoj bolid na stazi, dok je Magnussen imao problema sa aerodinamičkim komponentama i sistemom za gorivo.

 

 

 


Nakon pauze za ručak, vozači su se vratili na stazu. Verstappen je ponovo dominirao i popravio svoje vrijeme najbržeg kruga, sada vozeći 1:31.344. On je, zajedno s Russellom, bio jedini vozač koji je proveo cijeli dan u bolidu. Sledili su ga Lando Norris iz McLarena i Carlos Sainz iz Ferrarija. Četvrto mjesto zauzeo je Daniel Ricciardo u Red Bullu, dok je peti bio Pierre Gasly u bolidu Alpinea. Ricciardo je imao nezgodan trenutak kada je izbjegao otpali retrovizor s Aston Martina, kojim je upravljao Lance Stroll, ali je zato na njega naletjeo Nico Hulkenberg u svom Haasu. Gasly je uspio izbeći sudar sa Sainzom koji se sporije kretao u 12. krivini. Šesti je bio Stroll, ispred Leclerca i Alonsa. Piastri je završio kao deveti, dok je Zhou Guanyu iz Kick Saubera bio deseti. Logan Sargeant iz Williamsa imao je dva incidenta - prvo je snažno zavrtio automobil u devetoj krivini i završio u izletnoj zoni, a zatim je imao problema s pogonskom osovinom zbog čega je morao u boks. Ostatak poretka činili su Russell, Tsunoda, Bottas, Albon, Ocon, Magnussen i Hulkenberg.

 


Sergio Perez i Lewis Hamilton (Mercedes) nisu vozili prvog dana testiranja, već su se pridružili drugog dana. Jutarnja sesija je prekinuta ranije radi obavljanja određenih provjera i radova na stazi. Tačnije, Leclerc je pri prilasku 11. zavoju prešao preko poklopca odvoda, ostavljajući iza sebe nekoliko krhotina. Hamilton je zatim naišao i dodatno ih rasuo. U novom krugu, Leclerc je ponovo prešao preko krhotina, oštetivši podnicu bolida, što je zahtijevalo zamjenu. Zbog ovog incidenta, istaknuta je crvena zastava, nakon čega je uslijedila inspekcija staze koja je trajala 40 minuta. Odlučeno je da jutarnja sesija neće biti nastavljena, prekinuvši je sat vremena prije planiranog kraja. Leclerc je imao najbolje vrijeme kruga 1:31.750. Piastri je bio drugi, Sargeant treći, dok je Perez završio četvrti. Iza njih su bili Alonso, Hamilton, Zhou, Gasly, Hulkenberg i Tsunoda.

 


U drugom dijelu drugog dana predsezonskih testiranja najbrži je bio Sainz s vremenom od 1:29.921. Većina timova je fokus prebacila s prikupljanja podataka na duže staze na tvrđim mješavinama guma kako bi bolje testirali svoje nove pakete. Sainz je odvezao 84 kruga, a drugo mjesto je pripalo Perezu sa zaostatkom od +0.758. Checo je imao problema na stazi, uključujući pregrijavanje kočnica i gubitak snage, ali su svi problemi brzo riješeni u boksu te je na kraju uspio upisati 129 krugova. Treće vrijeme je zabilježio Hamilton, a odvezao je 123 kruga. Niže u poretku našli su se Norris, Ricciardo, Leclerc, Stroll, Ocon, Bottas, Piastri, Sargeant, Alonso, Zhou, Gasly, Magnussen, Hulkenberg i Tsunoda. Sargeant je ponovo izletio sa staze i imao je nekoliko mehaničkih problema, ali je ipak uspio upisati 117 krugova. Verstappen nije vozio tokom druge sesije.

 


Treći dan je bio posljednji u sklopu predsezonskog testiranja, a Leclerc je postavio najbolje vrijeme od 1:30.322 na najmekšoj C5 mješavini Pirellijevih guma. Format trećeg dana se razlikovao od prethodna dva u Bahreinu. Nakon pola sata jutarnje sesije, Perez je prešao preko odvoda na stazi, što je rezultiralo novom inspekcijom i popravkama. Međutim, nakon popravki, sesija je nastavljena bez pauze za ručak i trajala je do kraja dana. Većina ekipa je odlučila da oba vozača voze tokom dana, osim Williamsa koji je predstavljao samo Albona. Tokom dana, temperatura je padala, stvarajući uslove slične onima koji se očekuju tokom Velike nagrade Bahreina nakon zalaska sunca. Leclerc je zadržao prvo mjesto ispred Russella i Zhoua, a sva tri vozača su se našla na stazi u samoj završnici, kada su postavili i svoje najbrže krugove. Verstappen je zauzeo četvrto mjesto nakon što je preuzeo poziciju od Pereza. Peti je bio Tsunoda, čime je potvrdio dobre performanse svog RB tima. Ricciardo je ranije tokom dana odvozio 70 krugova simulirajući trku. Piastri se smjestio na sedmom mjestu, dok je Alonso zauzeo osmo mjesto. Sainz je bio deveti, dok je deseto mjesto pripalo Perezu. Dalje su slijedili Hulkenberg, Hamilton i Stroll, dok je Norris, koji je zauzeo 14. mjesto, imao problema s kvačilom. Ostatak poretka činili su Gasly, Magnussen, Ocon, Bottas i Ricciardo.

Datum objave: 28/02/2024
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook