Naslovna > Izdvajamo iz sadrzaja > Volvova matična kompanija priprema EV kamion

Geely Radar

Volvova matična kompanija priprema EV kamion

Jedna niša koju bi Radar mogao popuniti u bliskoj budućnosti bila bi pickup veličine Ford Maverick koji bismo mogli vidjeti za nekoliko godina, ili električni pickup veličine Santa Cruza iz Hyundaija...

Geely Radar naizgled želi da bude lifestyle kamion, ali ovaj segment jedva da postoji u svojoj domovini. Geely, matična kompanija Volvoa, Polestara, Lotusa, Zeekra i Lynk & Co.-a, sigurno pokriva mnogo segmenata zahvaljujući svojoj kolekciji brendova. A u ne tako dalekoj budućnosti, svojoj će ponudi dodati električni pikap sa četiri vrata, onaj koji bi mogao biti usmjeren na kinesko domaće tržište, kao i na neka izvozna tržišta na kojima su kamioni ovog tipa popularni. Geely bi bio među prvima koji će ponuditi EV u ovoj karoseriji u Aziji, uprkos popularnosti velikog broja malih električnih kombija sa sandukom, namijenjenih uglavnom komercijalnim kupcima.

 

 

 


Većina vanjskog dizajna planiranog pickupa otkrivena je prije samo nekoliko dana. Očekuje se da će EV kamionet u potpunosti biti predstavljen kasnije ovog mjeseca. Očekuje se da će Radar dijeliti SEA platformu kompanije sa Zeekr 001, između ostalog, i trebao bi sletjeti po veličini kao Ford Ranger dok će ponuditi smještaj za teret drugih malih i srednjih pickupova. Ali očekuje se da će Radar biti životna ponuda u Kini i drugdje, sudeći po njegovom stilu i kapacitetu tereta – segment za koji treba napomenuti da jedva da postoji u Kini.

 


Geely će biti među prvima koji će ponuditi električni pick-up orijentisan na potrošače izvan Sjeverne Amerike i Evrope, ali ne bismo se kladili da vidimo verziju ovog kamiona u državi pod jednim od Geelyjevih brendova. Za početak, još uvijek postoji porez na piletinu. Takođe, nekoliko električnih kamiona je već u prodaji u SAD-u, debitujući u mnogo većim segmentima—i s mnogo većim cijenama nego što bi Radar mogao imati. Za Evropu se, sa svoje strane, ne očekuje da će dočekati električne pikape još neko vrijeme, vjerovatno dok VW ne proizvede EV veličine trenutnog Amaroka. U stvari, Radar je usmjeren na segment veličine koji trenutno nije adresiran u SAD ili Evropi, i može ostati neadresiran neko vrijeme dok se proizvođači automobila hvataju za električne verzije svojih postojećih modela.

Datum objave: 06/07/2022
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook