Naslovna > Izdvajamo iz sadrzaja > Zajednički pomjeraju granice

Renault i Roland-Garros

Zajednički pomjeraju granice

Tokom turnira Renault će moći da računa i na izložbeni prostor od 150 m2 unutar stadiona Roland-Garros, gde će posjetioci moći da saznaju više o budućoj ponudi električnih i hibridnih vozila brenda Renault i da se upoznaju sa modelima Megane E-Tech Electric i Renault 5 Prototype, kao i sa novim Renaultom Austral koji će svijetu biti službeno predstavljen upravo na Roland-Garrosu...

U okviru nove strategije marke, Renault je odlučio da pojednostavi svoja globalna marketinška partnerstva i da usmjeri svoj angažman na nekoliko ključnih stubova koji mogu da ponude značajnu dodanu vrijednost. Renault će se sada fokusirati na sport kroz dva glavna partnerstva – već poznato i važno partnerstvo marke sa Francuskim ragbi savezom kao i novo partnerstvo sa teniskim turnirom Roland-Garros.

 

 

 


Pariški Grand Slam i proizvođač vozila Renault su udružili snage kako bi ispisali novo poglavlje u svojoj istoriji. Počevši od turnira koji će se održati od 16. maja do 5. juna  2022., kao i u početnom trajanju od pet godina, Renault postaje specijalizovani partner Roland-Garrosa, jednog od najprestižnijih sportskih događaja na svijetu. Renault i pariški Grand Slam dijele francuske korijene, a povezuju ih i snažna međunarodna ambicija, zajedničke vrijednosti koje podrazumijeva oznaka „Proizvedeno u Francuskoj” kao i strast i odvažnost. Sklapanje partnerstva između Renaulta i Francuskog teniskog saveza (FFT) bio je još logičniji korak jer se to partnerstvo zasniva na dva glavna strateška stuba obje marke: održivoj mobilnosti i društvenoj odgovornosti.

 


Renault i Roland-Garros u svakom trenutku nastoje da budu odgovorniji, zbog čega je održiva mobilnost ključna za oba brenda. Renault već ubrzava svoju transformaciju pokrenutu sa ciljem da postane potpuno električna marka u Evropi do 2030. Ova predanost održivoj mobilnosti jasno se odražava u floti od 100 primjeraka novog Megane E-Tech Electric, koju je Renault stavio na raspolaganje tokom turnira French Open kao deo flote od ukupno 160 vozila.

 


Uporedo sa potpisivanjem ovog partnerskog ugovora, Renault pokreće „GIVE ME 5”, novi projekat društvene odgovornosti posvećen mladim generacijama. Kao prvi korak Renault želi da promoviše bavljenje tenisom u gradovima tako što će obnoviti teniska igrališta u prigradskim područjima uz pomoć lokalnih umetnika. Očekuje se da će do kraja godine u Francuskoj biti otvorena dva terena. Kako bi pomogli finansiranju projekata „GIVE ME 5”, Renault će tokom turnira Roland-Garros uvesti „Let Challenge”. To znači da će svaki put kad odservirana lopta dotakne mrežu prije nego što padne u odgovarajuće servis polje, što se u prosjeku dogodi više od 2000 puta tokom turnira, Renault ovoj društvenoj inicijativi dodijeliti određenu svotu novca.

 

Datum objave: 29/04/2022
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook