Iza njega će ostati ne samo istorijske pobjede na trkama, nego i bitni izumi u svijetu motosporta. On je prvi uveo trkačku kacigu punih dimenzija na trci German Grand Prix 1968, a na svojoj pobjedničkoj Le Mans trci 1967. započeo običaj prskanja šampanjcem sa pobjedničkog postolja. Izumitelj je malog aerodinamičkog dodatka na ivici zadnjeg spojlera, po njemu nazvanog Gurney flap, koji poboljšava downforce uz minimalni poremećaj protoka zraka preko krila. A jedan od dodataka na krovu njegovog trkaćeg Fordu GT40, koji je omogućio da se on kao visoki vozač smjesti u automobil, nazvan je Gurney Bubble. Bio je poznat kao talentovan vozač sposoban da se trka u različitim kategorijama, pa je pobjeđivao je na Indy Car, F1 i NASCAR trkama.
Jedna od najpoznatijih pobjeda je 1000 km Nurburgringa, gdje je sa Stirling Mossom vozio Maserati Tipo 61, onda ga je angažovala Toyota za IMSA GT šampionat, gdje je 21 pobjedom od 27 trka sa Toyota GTP- class Eagle MK III bio predominatan što je kasnije dovelo do ukidanja GTP klase. Sam Henry Ford je producirao film u Danielovu čast koji je prikazan na svečanosti dodijeljivanja Edison- Ford nagrade za inovaciju u motosportu. Bio je talentovan inžinjer, pa je tako uz Carolla Shelbyja postao jedan od osnivača tima AAR All American Racers, sa kojim je i projektovao pobjedničke bolide u F1 i Indy 500. Goodspeed, Daniel Sexton Gurney…