Rijetki su proizvođači automobila koji u jednoj godini postignu proizvodni ali i prodajni rekord. Takva je Škoda, koja je u 2011. godini plasirala ukupno 875 000 vozila. U odnosu na 2010. godinu kada je plasirano 762 600 vozila to je rast za 15 % .
Rezultat je veći ako se uzme u obzir činjenica da Škoda u 2011. godini nije imala previše noviteta. Predstavljen je model Rapid namjenjen isključivo tržištu u Indiji, a mali gradski automobil Citigo je došao tek krajem godine (na našem tržištu ga još uvijek nema) i njegova prodaja nije previše uticala na ove brojke. Dakle sa poznatim adutima kakvi su Octavia, Fabia, Yeti ... Škoda je oborila vlastiti prodajni rekord. Automobili su uglavnom plasirani na stranim tržištima i značajan rezultat je ostvaren na tržištima u razvoju, kao što je Indija gdje je češki brand zabilježio rast od 50 %. Ove godine iz Škode očekujemo jedan potpuno novi model, te osvježenje nekih postojećih. Podsjećamo, plan kompanije je da do 2018. godine ima prodaju od 1,5 miliona vozila.