Naslovna > Izdvajamo iz sadrzaja > 2022. godina preokreta za Alfa Romeo

Veliki doprinos rezultatima Stellantisa

2022. godina preokreta za Alfa Romeo

Alfa Romeo je napravio snažan doprinos rezultatima Stellantis grupe u 2022. godini, potvrdivši uspešan preokret, sa unapređenjem operativnih rezultata kao vrlo profitabilan brend...

Alfa Romeo je objavio veoma pozitivne rezultate u 2022. godini. Brend je snažno podržao prošlogodišnje rezultate grupe Stellantis, potvrdivši uspješan preokret, sa unaprijeđenjem operativnih rezultata kao vrlo profitabilan brend. Tonale je postigao uspjeh uz čvrstu kontrolu kvaliteta, koji je značajno unaprijeđen. Godina je bila prepuna uzbudljivih izazova, ali prije svega i odličnih komercijalnih rezultata, koji pokazuju jasan rast u Evropi sa registracijama koje su porasle 22%, što je dovelo do značajnog rasta tržišnog udjela, u odnosu i za razliku na rezultate regiona, gdje je zabilježen pad od 11% u poređenju sa 2021. Što se tiče registracija, na mnogim tržištima su zabilježeni snažni rezultati u poređenju sa 2021. godinu: Francuska +101%, Italija +22%, Njemačka +22%, Španija +28%, Holandija +84%, Austrija +85%, Grčka +163%, Portugal +174%.

 

 

 


Globalno, rezultati opisuju stabilnu situaciju što se tiče poslovnih rezultata, slično konsolidovanim rezultatima iz 2021. a značajni rezultati u Turskoj se ističu u okviru globalnih rezultata kao najbrže rastuće tržište, sa četiri puta većim zapreminama u poređenju sa 2021. U Aziji, Stelvio je zabilježio najznačajniji rast od +25%. Godinu 2022. je obilježio Tonale, prvi elektrifikovani terenac C-klase, koji je označio početak metamorfoze brenda i predstavlja važnu tačku u procesu „od nule do nule“, koji će omogućiti brendu Alfa Romeo da postane najbrži brend na svijetu u tranziciji od nula električnih vozila (počevši od 2022.) do game potpuno nultih emisija 2027. Giulia i Stelvio, glavne zvijezde ponude brenda Alfa Romeo i stubovi buduće proizvodnje brenda, su obnovljeni u smislu dizajna i tehnologije i spremni su da se pozicioniraju kao referentne tačke u svojim segmentima, kao što su to i bili od svoje premijere.

 


Kao što su više puta naglasili predstavnici brenda, strategije brenda Alfa Romeo pokreće krilatica „kvalitet bez kompromisa“. Zaista, postignuti su najviši globalni ciljevi. Jedan od njih je rezultat koji je objavila kompanija JD Power u SAD-u, a to je Indeks zadovoljstva kupaca, u okviru koga je Alfa Romeo na prvom mjestu u svijetu automobila. 2022. je godina za pamćenje za Alfa Romeo, a zadovoljstvo i nagrade se tu ne završavaju. Rezultat postignut od strane Alfa Romeo tima u Svjetskom šampionatu Formule 1 je doveo do skoka na visoko 6. mjesto na tabeli konstruktora: najbolji rezultat tima u posljednjoj deceniji.

Datum objave: 27/02/2023
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook