Naslovna > Automobili > Citroen > e-Jumper > 30 godina evolucije za poslovne korisnike

Citroën Jumper

30 godina evolucije za poslovne korisnike

Novim karakteristikama i dizajnom koji je više nego ikad u skladu s najnovijim identitetom marke Citroën, Jumper ima svešto je potrebno da započne svoju četvrtu deceniju uspjeha u segmentu dostavnih vozila...

Citroën obilježava 30. godišnjicu modela Jumper, nasljednika kultnih modela TUB i Type H. Od 1994. godine različite generacije modela Jumper i njegove inovacije dostupne su svim poslovnim korisnicima. Citroën Jumper uvijek je ispunjavao očekivanja poslovnih korisnika svojim izdržljivim i inteligentnim dizajnom koji maksimalno iskorištava svaki kubini metar prostora i nudi mnogo različitih konfiguracija prilagođenih potrebama korisnika. Već gotovo 100 godina, Citroën podržava profesionalce svojom ponudom izdržljivih i inovativnih lakih komercijalnih vozila, prilagođenih specifičnim potrebama svake profesije. To je posebno vidljivo u segmentu dostavnih vozila s legendarnim modelima poput TUB-a, pravog pionira modernih lakih komercijalnih vozila, čuvenog Type H, poznatog C25 i modernog Jumpera koji danas slavi 30. godišnjicu i unosi novi život s više stila, više povezanosti i isto toliko praktičnosti.

 

 

 


Na svom lansiranju u januaru 1994. godine, Jumper je ostavio neizbrisiv utisak na javnost jer je donio revolucionarne promjene na tržištu dostavnih vozila, uvodeći dizajn, udobnost, ergonomiju i užitak u vožnji inspirisan putničkim automobilima. Marka Citroën posebno obraća pažnju na potrebe poslovnih korisnika koji provode dugi period u svojim vozilima, zbog čega su se posebno potrudili da unutrašnjost Jumpera bude ergonomski dizajnirana kao u limuzini sa pet vrata. Pored toga, unaprijeđena je zvučna izolacija, a oprema koja je do tada bila prisutna samo u putničkim vozilima, poput električno podesivih prozora i klima uređaja, sada je dostupna i u ovom modelu. Naravno, novi Jumper nije zanemario zadovoljavanje osnovnih potreba svih poslovnih korisnika. Ponudio je širok spektar motora (benzinskih i dizel, uključujući novi 2,5-litarski atmosferski dizel motor i trocilindarski turbodizel motor, čiji je veliki obrtni moment bio odgovarajući za velika opterećenja) i različite karoserijske verzije, čineći ponudu od čak 58 različitih verzija modela Jumper.

 


Početkom 2000. godine, Jumper je predstavljen sa osvježenim dizajnom i naprednom tehnologijom, posebno ističući dva motora koji su bili vrhunac tehnologije tog vremena: 2.2 HDi turbodizel motor sa direktnim ubrizgavanjem i 2.0iS motor sa dvostrukim gorivom (benzinom i tečnim naftnim gasom). Demonstrirajući svoju inovativnost, Jumper je bio prvi u svom segmentu koji je ponudio vozačevo sjedište sa podesivim vješanjem, kamerom i radarskim senzorima na zadnjem dijelu vozila. Na osnovu uspjeha prve generacije modela Jumper, Citroën je predstavio potpuno novi model koji je još preciznije odgovarao na potrebe poslovnih korisnika. Njegov dizajn je bio moderan, ali istovremeno praktičan, što se vidi po stepenicama ugrađenim u branik, olakšavajući korisnicima čišćenje vetrobranskog stakla. Korisna zapremina teretnog prostora povećana je na 17 m3 u poređenju sa prethodnih 14 m3, a novi Jumper bio je jedini model sa prednjim pogonom u svom segmentu koji je dozvoljavao ukupnu masu vozila od preko 3,5 tone. Paleta HDi dizelskih motora proširena je na tri različite snage: 100, 120 i 157 konjskih snaga.

 


Jumper je oduvek bio predvodnik, ali prije desetak godina dobio je sve najmodernije asistencijske sisteme: LED dnevna svjetla, ekran osjetljiv na dodir sa integrisanim navigacionim sistemom, ConnectingBox sa Bluetooth hands-free upravljanjem i USB priključkom, upozorenje o nenamjernoj promjeni vozne trake, kao i za E-HDi motore i sistem Stop&Start koji smanjuje potrošnju goriva u gradu za 0,5 l/100 km. Danas su dimenzije modela Jumper već bez presedana, jer cilj je ostati u potpunosti povezan sa rastućim ograničenjima, potrebama i željama poslovnih korisnika. Citroën već nekoliko nedjelja prodaje svoje nove modele Jumper i ë-Jumper. Za veću udobnost tokom vožnje, prvi put je dostupan automatski mjenjač za Jumper, kao i sa dva od tri nova BlueHDi motora (140 i 180 KS, sa motorom od 120 KS koji se ugrađuje zajedno sa 6-stepenim ručnim mjenjačem).

 


Novi ë-Jumper, sa potpuno novim 100% električnim motorom, dostupan je poslovnim korisnicima kojima je održiva mobilnost i smanjenje troškova svakodnevne upotrebe od velikog značaja. Njegova impresivna snaga (200 kW/270 KS) i domet (420 km*) postavljaju ga u sam vrh konkurencije u ovom segmentu vozila. Novi ë-Jumper može se napuniti od 0 do 80% u samo 55 minuta na brzim punionicama snage 150 kW. Jumper se već smatra pionirom u vožnji bez emisija u svom segmentu, a u budućnosti će biti dostupan i sa novim motorom na vodonikove gorivne ćelije, koji bi trebao omogućiti domet od gotovo 500 km.

Datum objave: 20/02/2024
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook