Naslovna > Automobili > Volkswagen > ID.2all > „Strujić“ za manje od 25.000 evra

Volkswagen ID 2all

„Strujić“ za manje od 25.000 evra

Novi model, koji će konkurisati Peugeotu e-208 i Opel Corsa-e, biće prvi automobil koji će koristiti dugo očekivanu MEB Entry platformu razvijenu od strane Volkswagen grupe...

Kako navode britanski mediji, Volkswagenov električni automobil po cijeni ispod 25.000 evra biće predstavljen kasnije ove godine, a prodaja počinje 2025. Dizajnerski rad na serijskoj verziji Volkswagena ID 2all je završen, a šef dizajna Andreas Mindt tvrdi da izgleda „još bolje“ od koncept verzije. Koncept ID 2all je dizajniran za oko šest sedmica, ali Mindt je rekao da je njegov tim uložio sve napore kako bi osigurali da serijski model zadrži stil i dimenzije koncepta. Ovaj novi model, koji će konkurisati Peugeotu e-208 i Opel Corsa-e, biće prvi automobil koji će koristiti dugo očekivanu MEB Entry platformu razvijenu od strane Volkswagen grupe.

 

 

 


Takođe će imati GTI varijantu, koja će biti predstavljena 2026. godine. Volkswagen će koristiti ovu platformu i za crossover verziju, poznatu kao ID 2X, koja treba da se pojavi 2025. ID 2all koncept je dugačak 4050 mm, što ga čini nešto kraćim od aktuelnog Pola, ali njegovo međuosovinsko rastojanje od 2600 mm je znatno duže, što omogućava veći unutrašnji prostor. Prtljažnik ima kapacitet od 490 litara, koji se povećava na 1330 litara kada su zadnja sjedišta oborena.

 

 

 

Električni motor će raspolagati sa 223 KS, a ID 2all ima predviđeni domet do 450 km. Platforma će se takođe koristiti za serijsku verziju koncepta Cupra Urban Rebel, budućeg krosovera Škode, i drugog Volkswagen modela - kompaktnog krosovera koji će imati robusniji stil inspirisan modelima kao što su T-Cross i T-Roc. Kada stigne u proizvodnju, biće pozicioniran ispod ID 3 u liniji električnih vozila kompanije, a VW ga opisuje kao „prostran kao Golf i jeftin kao Polo“. ID 2all prikazuje potpuno novi jezik dizajna koji će biti prisutan na svim budućim električnim vozilima kompanije. Platforma može da prihvati dve veličine baterija – 38 kWh i 56 kWh. Dok je maksimalni domet od 450 km predviđen za jedinicu od 56 kWh, početna verzija od 25.000 evra će imati manju bateriju.

 


Volkswagen opisuje pogon, bateriju i tehnologiju punjenja kao „posebno efikasne“. Prema tvrdnjama Volkswagena, baterija od 56 kWh u ID 2all biće u stanju da se napuni od 10% do 80% za oko 20 minuta, sa maksimalnom brzinom punjenja od 125 kW. Automobil ima maksimalnu brzinu od 160 km/h i može ubrzati od 0 do 100 km/h za manje od 7 sekundi.

Datum objave: 17/06/2024
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook