Naslovna > Automobili > BMW > Serija 7 > Alpina bazirana na redizajniranoj BMW-ovoj Seriji 7

Alpina B7

Alpina bazirana na redizajniranoj BMW-ovoj Seriji 7

Alpski nastup je pojačan rijetkošću i ekskluzivnošću vozila koje nude, ali čini se da će se sredinom ove decenije promijeniti strategija, barem kada je reč o preradi modela "sedmica", koja je zaustavljena prošle godine...

Ispostavlja se da je privremeno obustavljanje proizvodnje varijante Alpine modela BMW Serije 7 sprovedeno prije otprilike godinu dana, ali sada stižu vijesti da ćemo vidjeti novi vrhunski sportski sedan B7 iz Bukloa, koji će biti stvoren dodatnim usavršavanjem nadolazeće restilizovane Serije 7. Alpina se već decenijama bavi unapređenjem vozila iz BMW-ovog asortimana i to s velikim uspjehom na određenim tržištima. Ova njemačka firma to postiže na način koji nekako dodatno obogaćuje originalni duh BMW-a, kako to opisuje jedan ponosni vlasnik Alpininog vozila s četiri točka.

 

 

 


BMW Blog je nedavno objavio članak koji istražuje novu ulogu Alpina nakon što je BMW grupacija preuzela većinski udio u ovoj manjoj kompaniji iz Bukloea. Dogovoreno je da će Minhenski gigant preuzeti potpunu kontrolu nad Alpinom počevši od 2026. godine, a konkretni planovi i vizija koju BMW ima za ovaj podbrend će biti otkriveni u narednom periodu. Bez obzira na buduće promjene, ono što je sigurno je povratak modela B7, o čemu više nema sumnje. Posljednji B7 model je napustio proizvodne trake u septembru 2022. godine, uporedno sa pokretanjem proizvodnje Serije 7 u G70 generaciji. Iako je Alpina ranije nagovijestila da bi "era modela BMW Alpina B7 mogla biti završena," pouzdani BMW Blog tvrdi da će se ovaj model ponovno pojaviti, vjerovatno nakon što BMW preuzme potpunu kontrolu nad poslovanjem Alpine.

 


Posljednja Alpina B7 je bila opremljena snažnim V8 bi-turbobenzinskim motorom zapremine 4,4 litra, koji je isporučivao impresivnih 600 konjskih snaga. U poređenju sa BMW-ovom verzijom istog motora, Alpinina prerada je uključivala inovativni dvostepeni turbo punjač sa većim usisima i spoljnim dimenzijama, kao i novim kompresorima. Osim toga, ugrađeni su Mahle klipovi, svjećice marke NGK, i poboljšani interkuler koji se koristi za hlađenje putem rashladne tečnosti i vazduha. Pri svom debiju, ovaj automobil je bio najbrži sedan na svijetu, sa impresivnim performansama koje su uključivale maksimalnu brzinu od oko 330 km/h.

Datum objave: 16/10/2023
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook