Naslovna > Vijesti > Američki proizvođač objavio planove za evropsko tržište

Ford

Američki proizvođač objavio planove za evropsko tržište

Kao jedini veliki američki proizvođač koji je ostao na evropskom tržištu, Ford želi da iskoristi tu činjenicu, koja ih ističe u odnosu na konkurenciju, tako što će pri predstavljanju budućih modela više inspiracije preuzeti sa američkih vozila...

Da je tržište starog kontinenta bilo nemilosrdno prema američkim proizvođačima jasno govori činjenica da je Ford jedini preostali veliki predstavnik ove velike automobilske nacije. To je istakao i direktor Forda za evropsko tržište, Stuart Rowley, koji je naveo da je Fordovo američko porijeklo faktor koji ga ističe na evropskom tržištu. General motors je Evropu napustio prodavši Opel , koji je danas dio Stellantis grupe, kao i Jeep koji je prije toga prešao u ruke FCA grupacije. Ford se, za razliku od svojih američkih rivala, odlučio na drugačiju strategiju razvojem i prodajom modela namijenjenih primarno evropskim kupcima. Međutim, velike promjene na tržištu i dominacija crossovera su doprinijele činjenici da je Puma preuzela titulu najbolje prodavanog Forda od Fieste, a donesena je i odluka da se prekine prodaja limuzinskog Mondea.

 

 


Rowley je istakao da će se Fordova strategija u Evropi ubuduće zasnivati na SUV i crossover modelima koji će biti elektrifikovani. Amerikanci su zadovoljni rezultatima Mustanga i najavljuju dolazak većeg broja automobila sa američkog tržišta, počevši sa Explorerom pogonjenim plug-in hibridom, koji je već godinama jedno od najpopularnijih vozila u SAD. U američkom proizvođaču ipak ne najavljuju dolazak na evropsko tržište novog  Forda Bronco, koji je odlično prihvaćen u SAD, a razlog bi mogla biti stroga emisiona politika Evropske Unije. Međutim, nije nemoguće da se manji broj plug-in varijanti modela ipak nađe u Evropi, a stroge standarde bi zadovoljila i potpuno električna verzija, čiji je razvoj nezvanično potvrđen na Twitteru od strane direktora Jima Farleya.

Datum objave: 14/05/2021
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook