Naslovna > Izdvajamo iz sadrzaja > Američki terenac na MEB platformi debituje 2022. godine

Ford

Američki terenac na MEB platformi debituje 2022. godine

Prvi Fordov model za evropsko tržište baziran na Volkswagenovoj MEB platformi bi trebao biti kompaktni crossover sa elementima enterijera preuzetim od modela Evos predstavljenog za kinesko tržište...

U Fordu su obećali da će do sredine 2026. godine sva njihova vozila u Evropi biti električna ili elektrifikovana, a planirano je i potpuno napuštanje SUS motora u putničkom segmentu do 2030. godine. Da bi ispunili te ciljeve, Amerikanci su odlučili započeti saradnju sa VW grupom, na čijoj će MEB platformi biti bazirani novi Fordovi električni automobili u Evropi. Očekuje se da će prvi od njih debitovati u toku sljedeće godine i postati dostupan kupcima 2023. godine. Novi model će imati formu kompaktnog crossovera dimenzija i karakteristika sličnih Volkswagenovom ID.4, a proizvodnja bi se trebala odvijati u Fordovoj fabrici u Njemačkoj. Kao i kod Volkswagena, pogon će biti dostupan na zadnje ili sve točkove, a najsnažnija varijanta sa sufiksom GT bi trebala raspolagati sa oko 300 KS.

 

 


Eksterijer će imati četvrtastu formu i biće inspirisan Fordovim američkim modelima, dok će elemente enterijera vjerovatno preuzeti od modela Evos koji je nedavno predstavljen za kinesko tržište. To znači da će unutrašnjost biti opremljena 12.3-inčnim displejom instrument table i 27-inčnim ekranom infotainmenta koji će van Kine vjerovatno koristiti drugačiji operativni sistem od SYNC+ 2.0 softvera sa AI tehnologijom kompanije Baidu. Ime električnog SUV-a još nije poznato, ali se navodi da se on neće zvati Mondeo iako su kružile spekulacije da bi mogao pratiti trend koji je započeo Citroen C5. Što se baterija tiče, mogu se očekivati varijante od 52 i 77 kWh koje u nude maksimalnih 483 km dometa. Za 2025. godinu je najavljen još jedan Fordov model na MEB platformi, a vjerovatno se radi o manjem hatchback modelu koji bi u gami trebao zamjeniti Ford Fiestu.

Datum objave: 03/06/2021
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook