Iako je vizuelno identična prethodnom modelu, promjene su uočljive u enterijeru vozila, ali i ispod poklopca motora. Za pogon su zaduženi trocilindarski 1,2 i 1,4-litarski turbo-benzinski agregati, koji raspolažu sa 110 KS i 195 Nm te 145 KS i 236 Nm. Prema navodima proizvođača, njihova prosječna potrošnja iznosi 5,2-5,9 litara na 100 kilometara po novim WLTP standardima. Slabiji motor je uparen sa šestostepenim manuelnim mjenjačem, dok ovaj snažniji stiže u paketu sa sedmostepenom varijabilnom transmisijom.
Tu su i novi dizelaši, radi se o 1,5-litarskoj jedinici, koja dolazi u verzijama sa 105 KS i 260 Nm te 122 KS i 300 Nm, sa manuelnim menjačem kao standardnom opcijom, uz mogućnost doplate za devetobrzinskim automatik. Osvježena Astra dobila je digitalne zadnje kamere za precizniji pregled saobraćaja iza automobila, kao i potpuno digitalnu kontrolnu tablu.