Naslovna > Polovni automobili > Lotus > Automobil sa dijelovima od recikliranog aluminijuma pobjedničkog modela

Lotus Evija Fittipaldi

Automobil sa dijelovima od recikliranog aluminijuma pobjedničkog modela

Šampion F1 iz 2009. Jenson Button bio je među prvima koji je sjeo za volan hiperautomobila ograničene serije na Lotusovoj privatnoj stazi od 2,2 milje u Hethelu. I ne samo to, već je imao i priliku da vozi Emersonov Lotus Type 72 iz 1972. godine koji je pobjedio u trkama...

Jedan od najmoćnijih serijskih automobila na svijetu, Lotus Evija ponovo je na naslovnim stranicama jer marka sa sjedištem u Norfolku predstavlja posebno izdanje. Dio iste serije od 130 jedinica, novo izdanje Fittipaldija slavi pola vijeka otkako je legendarni brazilski vozač trka trijumfovao 1972. godine. Te sezone, Emerson Fittipaldi i Team Lotus odnijeli su kući i F1 vozačko i konstruktorsko prvenstvo. Naravno, Evijina boja odražava onu sa uspješnog Type 72, koji je Fittipaldi doveo do pet pobjeda u 11 trka F1 sezone 1972. godine. Ikonična crno-zlatna kombinacija takođe je 50 godina stara. Upotpunjen je pogledom na tlocrt Type 72 ugraviranim na izložena karbonska vlakna.

 

 

 


Unutar kabine, potpis dvostrukog pobjednika Indy 500 ručno je ušiven na instrument tabli. Direktna veza s prošlošću postignuta je konstrukcijom rotacionog brojčanika jer je ručno izrađen od recikliranog aluminijuma preuzetog direktno iz Fittipaldijevog Type 72. Crna koža sa zlatnim kontrastnim šavovima nastavlja temu karoserije. Dodatni zlatni akcenti su uočljivi na pedalama, otvoru za ventilaciju, start/stop tasteru i na gore pomenutom rotacionom točkiću.

 


Potpuno električna Fittipaldi varijanta ima iste specifikacije kao i "obična" Evija, što znači  motore sa 2.011 KS i 1.704 Nm, što je dovoljno za ubrzanje 0 do 100  km/h za manje od tri sekunde, a može dostići elektronski ograničenu brzinu od 350 km/h.

 


Ograničena na samo osam automobila, Evija Fittipaldi će postepeno biti predata kupcima od početka sljedeće godine.

Datum objave: 14/10/2022
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook